• Lekker die H&M bh's.. Ik had zo'n vet leuke wit-grijs gestreepte gekocht, en hij zit ook gewoon goed. Alleen staat er dan op internet dat het een push-up bh is, maar op het prijskaartje niet -.- kwam ik thuis pas achter. & hij mocht dan wel goed zitten, maar ik heb een hekel aan die dingen omdat ik me dan gewoon nep voel. Volgende keer mogen ze het er duidelijk op zetten, want hier word ik chagrijnig van (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn eerste bh was een push up bh, lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap je niet helemaal, maar ik heb ook een hekel aan die dingen, om dezelfde reden als jij.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stray schreef:
    als hij niet te push up is valt het wel mee (: maar echt van die extremen vind ik ook niet zo echt.


    Je bedoelt van die Maximizer dingen van de Hunkemöller die t letterlijk 2 cups groter laat lijken? --'


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Je bedoelt van die Maximizer dingen van de Hunkemöller die t letterlijk 2 cups groter laat lijken? --'

    Hahaha ik ging die voor de grap eens aandoen, ik begon mega hard te lachen en voelde me een echte hoer, seriously.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ecanus schreef:
    Push-up bh's zitten meestal lekkerder en beter, dusja x] Heeft niks met nep te maken :Y) Als ze lekker zitten dan is het prima, push-up of niet.


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Sowieso, het zit voor mij lekkerder. Over het algemeen boeit het me niet of het Push-Up of niet is, maar de leukste BH's zijn dan weer van de H&M en die heeft álleen Push-Up, sommige met uithaalbare Push-Up.


    Let it come and let it be

    Wat een onzin dat een push up BH nep zou zijn of dat je je uberhaupt daarin net zou voelen.
    Nee, daar kan ik niet in komen. Alsof ik 'echter' of 'nepper' ben door de BH die ik draag. Can it get more superficial than this? Come on..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb echt kleine borsten, zo goed als geen om precies te zijn, dus ik ben echt blij dat push-up bra's bestaan. x


    cupcake unicorns

    Struggle schreef:
    (...)

    Je bedoelt van die Maximizer dingen van de Hunkemöller die t letterlijk 2 cups groter laat lijken? --'

    Ja, valt ook echt niet op als je van de éne op de andere dag, ineens 2 cupmaten meer hebt :'D


    Let it come and let it be

    Illuminati schreef:
    Dat voel je toch?
    Push up bh's hebben extra vulling onderin de cup. Dus dat voel je automatisch. Tenminste, ik wel.

    Ja, ik snap niet hoe je dat in de winkel niet gemerkt hebt? En sowieso zie je dat toch aan je borsten zelf ook wel?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen enkele push-up bh (:


    Olive

    Nog nooit een push-up BH gedragen. xD

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, ik snap niet hoe je dat in de winkel niet gemerkt hebt? En sowieso zie je dat toch aan je borsten zelf ook wel?

    Dat kan flink tegenvallen. Ik heb zowel Push-Up Bh's als normale. -Als ze er leuk uit zien, passen en lekker zitten vind ik het wel best. Ik let daar niet zo op of het wél of géen is. Maar ik kijk naar de stof waar het van gemaakt is, een bepaalde stof zit bij mij gewoon fijn. Nu heb ik dus 2 soorten Bh's van hetzelfde stof en eerlijk gezegt, moet ik ook twee keer kijken voordat ik weet, welke welke is. Want dat voel je nauwelijks.


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    Mijn eerste bh was een push up bh, lol.


    I´m nothing special.

    C18 schreef:
    Wat een onzin dat een push up BH nep zou zijn of dat je je uberhaupt daarin net zou voelen.
    Nee, daar kan ik niet in komen. Alsof ik 'echter' of 'nepper' ben door de BH die ik draag. Can it get more superficial than this? Come on..


    Rustig. Ik zeg ook niet dat je er zelf nep van wordt, maar alleen je borsten x') Ik bedoel, ik ben van mezelf zowat plat, en als ik dan opeens wel wat hebt komt dat door een push-up bh.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.