• Ola,

    Sorry mensen... Ik stop er mee.. Ik heb geen zin meer .. en bijna niemand leverd in.. Sory voor de mensen die wel de moeite namen. I (H) All you.. Echt sorry ..


    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!!!!

    Deelnemers: + links
    -Silvester 8 -ingeleverd-
    -Assassin 8.2
    -MeaVota 8.7 -verlenging-
    -Godfather 7.1 -ingeleverd-
    -Suprised 7.7
    -Scrubs 7.7
    -Zaitsev 9
    -opium 7.5
    -Solemn 7.6 -ingeleverd-
    -Ghostwriter 7.5 -ingeleverd-
    -JimatHatiku 7.3
    -Whipple 9 -ingeleverd-
    -Aprella 8.1
    -NarutoStory 7.9 -ingeleverd-
    -softspoken 7.6 -ingeleverd-
    -SarahCore 7.4 -ingeleverd-


    Afgevallen:
    -Artemis 8.5 -uitgeschreven-
    -Harley 8.3 -uitgeschreven-
    -Tommiex3 -Gedisqualificeerd-
    -Sid -Gedisqualificeerd-
    -Exercitus 6.6
    -WaitThere 6.9
    -Thing 6.5
    -xMassacrex 7
    -Seawolfxx 6.2

    Deze mensen hebben het niet gehaal maar krijgen toch een plekje in de lijst of fame



    Opdracht 1 Afgerond

    Opdracht 2 Niet afgerond


    Er is een week extra bij wnt er hebben nog maar heel weinig mensen ingeleverd !!!! T/m 26 maart
    -Je hebt tot !!!!!!!19 maart!!!!! Net iets meer dan 2 weken.. dus deel je tijd goed in.. Want het is het leukste als iedereen inleverd
    -Minimum aantal woorden 500
    -Sturen in een PB of naar dit topic ik zorg er voor dat de jury leden het ook krijgen maak je daar maar geen zorgen over ^^

    Punten waar op gelet word:
    * De titel
    * ABN
    * spelling
    * fantasie
    * originaliteit
    * schrijfstijl
    * zinsopbouw


    Jury Leden:
    -Randomnicity
    -BlackxRoses
    is ook TerrorQueen
    -PUKKELxDING
    -Rugzak
    XXXXXX van mij (Veel plezier (H))(H)

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 20:18 ]


    Life up to your own espectations

    Ik wil meedoen^^


    I am an idiot, I move.

    Ik wil meschien mee doen meet ik heb 2 vragen:
    -Hoe lang krijg je gemiddelt de tijd, in verband
    met school enzo.
    -Hoe erg let je op de spelling? Ik ben namelijk dyslecties en sommige fouten haalt de computer er niet uit(en die zie ik ook niet)?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    Ik wil meschien mee doen meet ik heb 2 vragen:
    -Hoe lang krijg je gemiddelt de tijd, in verband
    met school enzo.
    -Hoe erg let je op de spelling? Ik ben namelijk dyslecties en sommige fouten haalt de computer er niet uit(en die zie ik ook niet)?

    Dat heb ik ook met dat dyslectie maar ummh als je verhaal op andere punten sterker is dan maakt het niets uit
    ^^

    Je krijgt 2 weken de tijd per opdracht ^^ tenzij iedereen al klaar is

    xxx vn mij


    Life up to your own espectations

    Ok ik doe wel mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jury
    Naam: Shireen/Eloquent
    Waarom: Ik vind het leuk om verhalen te lezen. Meestal doe ik mee aan schrijfwedstrijden, maar dit keer wil ik eens zien hoe het is als jury-zijnde.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil wel meedoen!

    Ik wil ook wel meedoen ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jury.

    Naam: Samantha
    Waarom jij jurylid wilt zijn: Ik hou er van om verhalen te lezen. Ik vind het leuk verschillende stijlen met elkaar te vergelijken en te zien hoe creatief mensen zijn geweest. Ik ben vrij kritisch als het gaat om schrijfstijl en AN. Ik hou niet van vriendjespolitiek. Meestal doe ik zelf mee aan schrijfwedstrijden, maar dit keer zou ik graag eens jury willen zijn.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:30 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil wel Jury zijn.

    Naam: Annick
    Waarom jij jurylid wilt zijn: Ik ben kritisch. Klinkt niet echt als een promotie voor mezelf als jurylid, maar het is belangrijk om kritisch te zijn als jurylid. Anders kom je, vooral in de laatste rondes, met een probleem te zitten. Ik durf afwegingen te maken, en mensen te vertellen wat ze beter moeten doen. Bovendien ben ik vrij goed in ABN/Nederlands.


    Life is hard and then we die

    Jury.
    Naam:Karin/SnowEyes -zit nu ff op een gedeeld profiel dus daarom zet ik dat er ff bij(:,-
    Waarom jij jurylid wilt zijn: Omdat ik graag verhalen beoordeel, schrijfstijlen vergelijk en niet doe aan vriendjes-politiek. Ik let puur op het verhaal zelf. (hoe het geschreven is, wat de schrijfstijl is enz.)


    .

    Ik wil wel meedoen.


    Your make-up is terrible

    ik doe mee!


    We're all dancing to the same sad song.

    Mag ik jury zijn?! [a]
    Naam: Elle ^^
    Waarom jij jurylid wilt zijn: Ik vind het best moeilijk zelf zoon 1, 2, 3 een SA te bedenken.
    Maar vind het wel supper om te lezen, en ook zekker om te bepalen of ik er eentje goed genoeg vind.
    Veder kan ik best goed onderscheid maken of ik een verhaal goed of slecht vind en warom.

    En anders wil ik alsnog weleen kansje wagen om mee te doen ;]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien is het handig dat je er bij zet hoe de lezers hun verhaal moeten inleveren?(:
    BV; Story vorm of pb ofzo(:


    .

    Umh ja daaar ehb je een punt zet het er gelijk bij..

    & gedaan

    Je mag het verhaal via een Pb sturen maar je mag het verhaal ook in een story zetten.. dat vind ik handiger maar je moet maar kijken. Ik zet zoizo een link hier zodat je kan kijken hoe de anderen het hebben gedaan en hoe jij het heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 16:09 ]


    Life up to your own espectations