• Lekker die H&M bh's.. Ik had zo'n vet leuke wit-grijs gestreepte gekocht, en hij zit ook gewoon goed. Alleen staat er dan op internet dat het een push-up bh is, maar op het prijskaartje niet -.- kwam ik thuis pas achter. & hij mocht dan wel goed zitten, maar ik heb een hekel aan die dingen omdat ik me dan gewoon nep voel. Volgende keer mogen ze het er duidelijk op zetten, want hier word ik chagrijnig van (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb push-up,maar gewoon omdat het beter en lekkerder zit.Maar het is niet gelijk dat het een cup groter is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, omdat ik maar een A heb, dus eigenlijk gewoon niks x')


    Geloof me, ik zou blij zijn met een A cup! Ik ben namelijk 14 en ik heb een C-cup maar ik zou mijn borsten graag ietsje platter hebben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nep = sokken, wc-papier of iets dergelijks erin doen. Een push-up BH zorgt gewoon dat het er mooier uitziet (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    grapefruit schreef:
    (...)

    Geloof me, ik zou blij zijn met een A cup! Ik ben namelijk 14 en ik heb een C-cup maar ik zou mijn borsten graag ietsje platter hebben.


    Oh ik zou best willen ruilen whaha. Nja nu ik erover nadenk.. bij mij in de klas zit ook zo'n triest wijf dat een keer bij gym 2 bh's over elkaar heen had. Wat iedereen dus zag, en het faalde hard whaha. Nee, dan liever push-up hoor x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Oh ik zou best willen ruilen whaha. Nja nu ik erover nadenk.. bij mij in de klas zit ook zo'n triest wijf dat een keer bij gym 2 bh's over elkaar heen had. Wat iedereen dus zag, en het faalde hard whaha. Nee, dan liever push-up hoor x')

    2 over elkaar :'| dat zit toch niet!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het wel lekker zitten juist ;D het zit beter dan die slappe t-shirt bh's.


    Destroy what destroys you.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    2 over elkaar :'| dat zit toch niet!


    Nee idd. + zij is zelf altijd degene die mensen op de grootte van hun borsten beoordeelt, en dat als enige gespreksonderwerp heeft zo ongeveer. Dus ik had wel echt zoiets van ja wtf..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    LuckyOne schreef:
    Ik vind het wel lekker zitten juist ;D het zit beter dan die slappe t-shirt bh's.
    agree _O_ en je kan zien als het een push-up is =x
    wat wel grappig is me moeder zei dat ik geen push-up bh's mag gaan dragen ik heb nu zowat aleen maar push-up en ze zei ook over dat is maar tot 5 cm hakken mocht dragen tot me 15 ik ben 14 en loop al gerust op 7/8 cm :'D maar dat hoor niet echt bij dit onderwerp ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:01 ]


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)agree _O_ en je kan zien als het een push-up is =x
    wat wel grappig is me moeder zei dat ik geen push-up bh's mag gaan dragen ik heb nu zowat aleen maar push-up en ze zei ook over dat is maar tot 5 cm hakken mocht dragen tot me 15 ik ben 14 en loop al gerust op 7/8 cm :'D maar dat hoor niet echt bij dit onderwerp ^^

    !4 zussie ander zal het wel heel raar zijn als ik een tweeling zus heb die een jaar ouders is.En btw ik snap niks van je bericht :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zoek juist zulke


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik zoek juist zulke


    Maar die hebben ze toch haast overal? ;p iig bij de H&M heel veel..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    grapefruit schreef:
    (...)

    Geloof me, ik zou blij zijn met een A cup! Ik ben namelijk 14 en ik heb een C-cup maar ik zou mijn borsten graag ietsje platter hebben.

    C? Zo klein? ._____. Jij mag écht niet klagen man.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    C? Zo klein? ._____. Jij mag écht niet klagen man.

    Ik heb AA, dat is nog kleiner.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:16 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Illuminati schreef:
    (...)
    C? Zo klein? ._____. Jij mag écht niet klagen man.

    Ik heb B en dat vind ik al groot genoeg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Illuminati schreef:
    (...)
    C? Zo klein? ._____. Jij mag écht niet klagen man.


    Sommige vinden C al groot ;P laat ze lekker klagen XD
    Ghehe ;P maar ik maak van dit uit dat je groter heb ? D; ahww...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you