• Lekker die H&M bh's.. Ik had zo'n vet leuke wit-grijs gestreepte gekocht, en hij zit ook gewoon goed. Alleen staat er dan op internet dat het een push-up bh is, maar op het prijskaartje niet -.- kwam ik thuis pas achter. & hij mocht dan wel goed zitten, maar ik heb een hekel aan die dingen omdat ik me dan gewoon nep voel. Volgende keer mogen ze het er duidelijk op zetten, want hier word ik chagrijnig van (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik had laatst een bh gekocht, hij zat vet lekke. Kom ik thuis en zie op het kaartje staan dat het een BH is om een mooie decolleté te krijgen. Vond het al zo vreemd (cat) Ach, i don't care. Hij zit lekker.


    To infinity and beyond •

    nya, als het niet zo lijkt...


    Food.

    Ecanus schreef:
    Push-up bh's zitten meestal lekkerder en beter, dusja x] Heeft niks met nep te maken :Y) Als ze lekker zitten dan is het prima, push-up of niet.


    Gradually, then suddenly..

    C18 schreef:
    Wat een onzin dat een push up BH nep zou zijn of dat je je uberhaupt daarin net zou voelen.
    Nee, daar kan ik niet in komen. Alsof ik 'echter' of 'nepper' ben door de BH die ik draag. Can it get more superficial than this? Come on..

    + Mijn cupmaat is minimaal, dus dan is 't juist fijn om opvulling te hebben in je shirt. En zo groot is 't verschil niet (: Ik ben écht niet nep :'D Nep is 't als je kipfiletjes in je BH stopt :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charlatan schreef:
    (...)
    + Mijn cupmaat is minimaal, dus dan is 't juist fijn om opvulling te hebben in je shirt. En zo groot is 't verschil niet (: Ik ben écht niet nep :'D Nep is 't als je kipfiletjes in je BH stopt :Y)


    Kipfiletjes bak ik liever en eet ik op ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    als je hem gepast hebt , zag je het toch dat het een push-up was, niet ? ... (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Volgens mij heb ik die bh ook, hihi. (:
    Anyways, wat maakt het uit dat push-up is? Als het maar lekker zit en een leuke bh is toch?


    Winter is coming.

    Brooklyn schreef:
    als je hem gepast hebt , zag je het toch dat het een push-up was, niet ? ... (:


    Nee, eigenlijk had ik dat niet echt door, whaha.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:20 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Al die h&m dingen zijn zowat push-up, of anders opgevuld met van dat spul. Volgens mij hebben mensen geen borsten als ze van die opvullers kopen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:21 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    Al die h&m dingen zijn zowat push-up, of anders opgevuld met van dat spul. Volgens mij hebben mensen geen borsten als ze van die opvullers kopen.


    Huh?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Huh?


    Daarmee bedoel ik dat sommige dingen zo erg zijn opgevuld dat je gewoon een cupmaat groter hebt dan normaal..


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Daarmee bedoel ik dat sommige dingen zo erg zijn opgevuld dat je gewoon een cupmaat groter hebt dan normaal..


    Nou nee, dat is bij mij dan weer niet zo haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Nou nee, dat is bij mij dan weer niet zo haha.



    ;3


    Aan niets denken is ook denken.