• Lekker die H&M bh's.. Ik had zo'n vet leuke wit-grijs gestreepte gekocht, en hij zit ook gewoon goed. Alleen staat er dan op internet dat het een push-up bh is, maar op het prijskaartje niet -.- kwam ik thuis pas achter. & hij mocht dan wel goed zitten, maar ik heb een hekel aan die dingen omdat ik me dan gewoon nep voel. Volgende keer mogen ze het er duidelijk op zetten, want hier word ik chagrijnig van (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Endure schreef:
    (...)

    in de winkel waar ik ooit was verkochten ze zelfs h i j en k :') dát is pas groot';p

    De winkel waar ik mijn bh's koop gaat ook tot K. Die dingen zijn net.. ténten .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    De winkel waar ik mijn bh's koop gaat ook tot K. Die dingen zijn net.. ténten .___.


    Serieus, dan vraag ik me echt af hoe je zo'n cupmaat kunt hebben 0_o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    grapefruit schreef:
    (...)

    Ik loop op hakken van 11/12 cm.

    Ik val dan om als ik er dan allen op sta ^^. Ik kan namelijk niet hoger dan 5cm en alles boven de 3 cm klapt mijn voet te snel dubbel ;p


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik val dan om als ik er dan allen op sta ^^. Ik kan namelijk niet hoger dan 5cm en alles boven de 3 cm klapt mijn voet te snel dubbel ;p


    Oh zo... Evenwicht is de sleutel tot succes ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Oh zo... Evenwicht is de sleutel tot succes ;)

    Dat is de probleem mijn evenwicht is niks :3 en ik heb zwakke enkels .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Dat is de probleem mijn evenwicht is niks :3 en ik heb zwakke enkels .

    Tja, dat is kut...
    OT: push-up beha's doen niets voor je, ze geven je alleen onnatuurlijk hoog zittende, indeukende bobbels. Een vriendin van me had er een keer een aan en het stond voor geen meter.
    Probeer anders een beha met padded cups, heb je gelijk niet zo'n last van doorschijnen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)
    Tja, dat is kut...
    OT: push-up beha's doen niets voor je, ze geven je alleen onnatuurlijk hoog zittende, indeukende bobbels. Een vriendin van me had er een keer een aan en het stond voor geen meter.
    Probeer anders een beha met padded cups, heb je gelijk niet zo'n last van doorschijnen.


    Padded heb ik sowieso altijd. Maar die die ik nu heb zit goed hoor, ik zie iig geen hoog zittende indeukende bobbels haha. (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Serieus, dan vraag ik me echt af hoe je zo'n cupmaat kunt hebben 0_o


    Omg, als je googlet gaan die dingen serieus tot cup N whahaha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Omg, als je googlet gaan die dingen serieus tot cup N whahaha.


    Dan heb je in ieder geval nooit meer een airbag nodig in de auto.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Dan heb je in ieder geval nooit meer een airbag nodig in de auto.
    exploderen die dingen dan niet als ze nep zijn x]


    Shoganai i ne~



    O.O

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 21:43 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    SeverusSnape schreef:



    O.O


    Dankje voor de trauma


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SeverusSnape schreef:



    O.O


    Die onderste is nep, dat zie je zo x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    als hij niet te push up is valt het wel mee (: maar echt van die extremen vind ik ook niet zo echt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Ik loop op hakken van 11/12 cm.

    Extreem :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.