• Lekker die H&M bh's.. Ik had zo'n vet leuke wit-grijs gestreepte gekocht, en hij zit ook gewoon goed. Alleen staat er dan op internet dat het een push-up bh is, maar op het prijskaartje niet -.- kwam ik thuis pas achter. & hij mocht dan wel goed zitten, maar ik heb een hekel aan die dingen omdat ik me dan gewoon nep voel. Volgende keer mogen ze het er duidelijk op zetten, want hier word ik chagrijnig van (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Die dingen van de H&M werken niet + de vulling kan je eruit halen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Struggle schreef:
    (...)

    Hahah. Het is ook niet dat hij niet past ofzo. Maar hij is gewoon slap, en dan lijkt het alsof ik hangtieten heb x')

    Je moet er wel één kopen met een beugel en die voorgevormd zijn hé, niet van die zakjes 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Je moet er wel één kopen met een beugel en die voorgevormd zijn hé, niet van die zakjes 8D


    Whaha nee waar zie je me voor aan? ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Delirious schreef:
    (...)
    Je moet eens goed met je armen zwieren in dat pashokje 8D


    XD wel uitkijken die pashokjes zijn nooit zo groot XD en zo fijn is het niet om je arm tegen de zijkanten te meppen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Holy heb medelijden met je

    Heb ik niet nodig hoor (: Ik vind het juist zielig voor meiden die geen borsten hebben.
    OT: Hunkemöller vind ik echt prut, net zoals de H&M enzo. Je moet geen lingerie halen van slechte kwaliteit, want daar kan je heel veel last van krijgen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik koop gewoon welke beha's ik leuk vind & goed zitten, het interesseert me echt geen hol of het dan een push-up is of niet. En het is ook niet zo dat je borsten dan ineens nog een keer zo groot lijken ofzo, dus eerlijk gezegd snap ik je probleem niet echt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Heb ik niet nodig hoor (: Ik vind het juist zielig voor meiden die geen borsten hebben.
    OT: Hunkemöller vind ik echt prut, net zoals de H&M enzo. Je moet geen lingerie halen van slechte kwaliteit, want daar kan je heel veel last van krijgen.

    Ik vind Hunkemöller juist heel goed, het enige nadeel is dat ze redelijk snel uitgerokken zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    PrincesSnape schreef:
    Mijn boeit het niet eens of het een push-up is, of niet.


    Tinka & Ghunter.

    Delirious schreef:
    (...)
    Hoooooly shit.


    in de winkel waar ik ooit was verkochten ze zelfs h i j en k :') dát is pas groot';p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vroeger kocht ik die dingen áltijd, maar toen ging ik net naar de middelbare. Nu vind ik ze kut zitten (cat)


    -

    Endure schreef:
    (...)

    in de winkel waar ik ooit was verkochten ze zelfs h i j en k :') dát is pas groot';p

    HOLY FUCK, K.

    en waarom kwam ik op dit topic, wat doe ik hier nouweer.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Endure schreef:
    (...)

    in de winkel waar ik ooit was verkochten ze zelfs h i j en k :') dát is pas groot';p


    K?!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    BeSlytherin schreef:
    (...)agree _O_ en je kan zien als het een push-up is =x
    wat wel grappig is me moeder zei dat ik geen push-up bh's mag gaan dragen ik heb nu zowat aleen maar push-up en ze zei ook over dat is maar tot 5 cm hakken mocht dragen tot me 15 ik ben 14 en loop al gerust op 7/8 cm :'D maar dat hoor niet echt bij dit onderwerp ^^


    Ik loop op hakken van 11/12 cm.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Ik loop op hakken van 11/12 cm.


    Whehe, dat wil ik ook kunnen :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Whehe, dat wil ik ook kunnen :3


    Haha, ik kan er ook op rennen, mocht ik dat willen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!