• Ik schrok van de wiki-pagina van Andy Sixx, de zanger van Black Veil Brides. Dit is wat er staat;

    Andy Sixx, artiestennaam van Andrew Dennis (Andy) Biersack, (Seattle (Washington), 26 december 1990 - New Jersey, 24 juli 2011) was een Amerikaanse zanger en songwriter. Hij was de frontman van de metalcore/post-hardcore band Black Veil Brides.
    Hij overleed in de zomer van 2011 in een auto-ongeluk onderweg naar Warped Tour in Oceanport. De politie wil hier nog niet veel over kwijt. Er gaan veel geruchten rond dat de basgitarist, Ashley Purdy, ook in de auto zat. Dit is nog niet bevestigd.


    Weet iemand of dit klopt? Mijn beste vriendin gaat namelijk waarschijnlijk naar een BVB concert, en ik zou het zo jammer vinden als ze niet zou kunnen gaan.

    Update: Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken, want nu staat Andy's wiki-pagina op de nominatielijst voor verwijdering van Wikipedia.

    Update 2: Ik denk dat ik met zekerheid vast kan stellen dat het niet klopt, omdat er blijkbaar nergens iets te vinden over zijn dood. En dat Wikipedia nu zijn pagina wilt verwijderen, is ook verdacht. Er zal wel onzin opstaan. Sorry voor het paniek zaaien, nog een fijne dag!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:49 ]


    Wij zijn spoken met enge kreten, nu is het tijd om jullie op te eten.

    Endure schreef:
    Toen ik ging zoeken vond ik wel dit, een filmpje over hoe lomp hij van een best wel hoog muurtje valt xd


    I remember that one :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Je kunt wikipedia gewoon heel gemakkelijk zelf aanpassen, dus iemand zal dat er wel voor de 'grap' opgezet hebben (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee man, hij was vant podium gepleurt en daarna heeft hij zn naam verandert in Andy Biersack <3

    Nee, want ze geven volgend jaar weer een concert in Nederland, ik heb er niets over gehoord op twitter, hij had in oktober of zo nog een hersenschudding en kon daarom niet optreden in Nederland (:


    Destroy what destroys you.

    TheGunsling schreef:
    Nee man, hij was vant podium gepleurt en daarna heeft hij zn naam verandert in Andy Biersack <3


    You must be new. =_=


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    TheGunsling schreef:
    Nee man, hij was vant podium gepleurt en daarna heeft hij zn naam verandert in Andy Biersack <3

    Waarom trap je dit omhoog ? ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lekker oud(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LMFAO.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dus jij gelooft dit?
    jij schrijft andy SIXX?!
    het is fgs Andrew Dennis Biersack joh. get updated.
    en als je niet zo dom was had je dit niet gelooft
    HET IS WIKIPEDIA KOM OP ZEG.
    anders was het wel worldwide nieuws ofzo
    zit er niet zo overin in jeetje zeg.


    Somebody mixed my medicine, Again.

    WANTATTACK schreef:
    Dus jij gelooft dit?
    jij schrijft andy SIXX?!
    het is fgs Andrew Dennis Biersack joh. get updated.
    en als je niet zo dom was had je dit niet gelooft
    HET IS WIKIPEDIA KOM OP ZEG.
    anders was het wel worldwide nieuws ofzo
    zit er niet zo overin in jeetje zeg.

    Dit topic is ook al een half jaar oud, fyi:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    WANTATTACK schreef:
    Dus jij gelooft dit?
    jij schrijft andy SIXX?!
    het is fgs Andrew Dennis Biersack joh. get updated.
    en als je niet zo dom was had je dit niet gelooft
    HET IS WIKIPEDIA KOM OP ZEG.
    anders was het wel worldwide nieuws ofzo
    zit er niet zo overin in jeetje zeg.



    Lol, topic is een halfjaar oud. Wie is er dom?

    *hint voor de dummies: JIJ!*


    quidquid excusatio prandium pro

    WANTATTACK schreef:
    Dus jij gelooft dit?
    jij schrijft andy SIXX?!
    het is fgs Andrew Dennis Biersack joh. get updated.
    en als je niet zo dom was had je dit niet gelooft
    HET IS WIKIPEDIA KOM OP ZEG.
    anders was het wel worldwide nieuws ofzo
    zit er niet zo overin in jeetje zeg.


    Ik snap echt niet waar jij een probleem van maakt. Ik heb dit bericht getypt op een gezamenlijk account, maargoed. Ik heb gevraagd of mensen hier meer van wisten, puur omdat ik het supervervelend zou vinden voor alle fans!
    Ik weet zelf niet zo veel van de band af, sorry hoor dat ik Andy Sixx schrijf. Er zijn namelijk meerdere manieren waarop het op internet staat, en op Wikipedia ook. Dit is bovendien ook een halfjaar oud, en er stond ook onder dat ik onderhand wel weet dat het niet waar is. Ik wilde alleen maar bevestiging van andere mensen dat het niet klopte.


    Simple, but effective.

    Dilemma schreef:
    Nee, want ze geven volgend jaar weer een concert in Nederland, ik heb er niets over gehoord op twitter, hij had in oktober of zo nog een hersenschudding en kon daarom niet optreden in Nederland (:


    Klopt, want dat is dus dat concert waar ik in het in dit topic over had.


    Simple, but effective.

    Het is zo dom dat jullie ook meteen zo op hun teentjes getrapt doen ;). maarja daars Quizlet waarschijnlijk voor bedoeld hea.


    Somebody mixed my medicine, Again.

    nop.,
    want anders had ik zeker wel een mailtje gehad, dat het concert van 24 maart niet doorgaat., ;3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''