• Ik schrok van de wiki-pagina van Andy Sixx, de zanger van Black Veil Brides. Dit is wat er staat;

    Andy Sixx, artiestennaam van Andrew Dennis (Andy) Biersack, (Seattle (Washington), 26 december 1990 - New Jersey, 24 juli 2011) was een Amerikaanse zanger en songwriter. Hij was de frontman van de metalcore/post-hardcore band Black Veil Brides.
    Hij overleed in de zomer van 2011 in een auto-ongeluk onderweg naar Warped Tour in Oceanport. De politie wil hier nog niet veel over kwijt. Er gaan veel geruchten rond dat de basgitarist, Ashley Purdy, ook in de auto zat. Dit is nog niet bevestigd.


    Weet iemand of dit klopt? Mijn beste vriendin gaat namelijk waarschijnlijk naar een BVB concert, en ik zou het zo jammer vinden als ze niet zou kunnen gaan.

    Update: Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken, want nu staat Andy's wiki-pagina op de nominatielijst voor verwijdering van Wikipedia.

    Update 2: Ik denk dat ik met zekerheid vast kan stellen dat het niet klopt, omdat er blijkbaar nergens iets te vinden over zijn dood. En dat Wikipedia nu zijn pagina wilt verwijderen, is ook verdacht. Er zal wel onzin opstaan. Sorry voor het paniek zaaien, nog een fijne dag!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:49 ]


    Wij zijn spoken met enge kreten, nu is het tijd om jullie op te eten.

    WANTATTACK schreef:
    Het is zo dom dat jullie ook meteen zo op hun teentjes getrapt doen ;). maarja daars Quizlet waarschijnlijk voor bedoeld hea.


    Pardon, maar vind jij het nou serieus gek dat ik op mijn teentjes getrapt ben? Ik vraag om bevestiging aan anderen, en jij zit me meteen dingen te verwijten zoals dat ik dom zou zijn.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:46 ]


    Simple, but effective.

    mensen hij leeft gewoon nog hoe kan hij anders nog nieuwe nummers hebben gemaakt met Ashley en de rest van de band.
    iemand en als dat zo was waarom komen er dan nieuwe foto's van hem uit dat hij zijn haar heb geknipt ik bedoel kijk op google mensen (typing);)

    Op twitter tweet hij toch de hele dag door, dus (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mblaqlover20 schreef:
    mensen hij leeft gewoon nog hoe kan hij anders nog nieuwe nummers hebben gemaakt met Ashley en de rest van de band.
    iemand en als dat zo was waarom komen er dan nieuwe foto's van hem uit dat hij zijn haar heb geknipt ik bedoel kijk op google mensen (typing);)


    Dude, ga zelf gewoon naar de datum van dit topic kijken <_< Topic is meer dan een halfjaar oud


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee onzin. :')

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:09 ]


    Tell me about it, stud.

    En dit is dus de reden waarom ik die oude topics weg wil hebben. PEOPLE, Y U NO LISTEN?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    En dit is dus de reden waarom ik die oude topics weg wil hebben. PEOPLE, Y U NO LISTEN?!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.