• Ik schrok van de wiki-pagina van Andy Sixx, de zanger van Black Veil Brides. Dit is wat er staat;

    Andy Sixx, artiestennaam van Andrew Dennis (Andy) Biersack, (Seattle (Washington), 26 december 1990 - New Jersey, 24 juli 2011) was een Amerikaanse zanger en songwriter. Hij was de frontman van de metalcore/post-hardcore band Black Veil Brides.
    Hij overleed in de zomer van 2011 in een auto-ongeluk onderweg naar Warped Tour in Oceanport. De politie wil hier nog niet veel over kwijt. Er gaan veel geruchten rond dat de basgitarist, Ashley Purdy, ook in de auto zat. Dit is nog niet bevestigd.


    Weet iemand of dit klopt? Mijn beste vriendin gaat namelijk waarschijnlijk naar een BVB concert, en ik zou het zo jammer vinden als ze niet zou kunnen gaan.

    Update: Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken, want nu staat Andy's wiki-pagina op de nominatielijst voor verwijdering van Wikipedia.

    Update 2: Ik denk dat ik met zekerheid vast kan stellen dat het niet klopt, omdat er blijkbaar nergens iets te vinden over zijn dood. En dat Wikipedia nu zijn pagina wilt verwijderen, is ook verdacht. Er zal wel onzin opstaan. Sorry voor het paniek zaaien, nog een fijne dag!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:49 ]


    Wij zijn spoken met enge kreten, nu is het tijd om jullie op te eten.

    Geen idee, ik heb nog nooit van hun gehoord. Sorry!


    All was well.

    Oh Mijn God, nee!! Als dat waar is!

    ik ken ze niet ;x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    wat zegt de engelse wiki? Die is iets beter


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als het op Wiki staat zou het wel waar zijn want je bent zielig als je dat er voor de lol op gaat zetten, niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Toen ik ging zoeken vond ik wel dit, een filmpje over hoe lomp hij van een best wel hoog muurtje valt xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Toen ik ging zoeken vond ik wel dit, een filmpje over hoe lomp hij van een best wel hoog muurtje valt xd


    Maar das een filmpje waar hij zijn ribben brak.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Endure schreef:
    Toen ik ging zoeken vond ik wel dit, een filmpje over hoe lomp hij van een best wel hoog muurtje valt xd


    Dat is al van een tijdje geleden, toen had hij alleen drie ribben gebroken.

    BTW, ik heb even rondgezocht en ik kan niks vinden, dus ik denk niet dat het waar is.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:44 ]

    Ik denk niet dat het waar is. Er zijn nergens persberichten te vinden, en die ene wikipedia-pagina was de enige bron van dit gerucht, maar zelfs dat is inmiddels al verwijderd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vast niet waar, iig dat hoop ik echt niet.


    Numbers.

    Square schreef:
    Ik denk niet dat het waar is. Er zijn nergens persberichten te vinden, en die ene wikipedia-pagina was de enige bron van dit gerucht, maar zelfs dat is inmiddels al verwijderd.

    Gewoon niet waar dus ? ;D mooi zo :$

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hij heeft 6 uur geleden nog een foto gepost op Twitter. Dus dan lijkt mij het dat hij nog leeft.
    Als hij echt dood was geweest, had iemand anders op zijn Twitter van anders gereageerd dan dit:

    AndyBVB Andy Biersack
    "But as thick as you are pay attention, my words are a matter of pride....be prepared" ;) twitpic.com/5wgxib

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:54 ]


    I am an idiot, I move.

    Yawp schreef:
    Hij heeft 6 uur geleden nog een foto gepost op Twitter. Dus dan lijkt mij het dat hij nog leeft.
    Als hij echt dood was geweest, had iemand anders op zijn Twitter van anders gereageerd dan dit:

    (...)


    I understand, maar zoals je ziet heb ik het bericht ook aangepast. Ik geloof er zelf ook niet in. Iemand heeft dus blijkbaar voor de lol allerlei onzin op Andy's wiki zitten plaatsen. Respectloos. Bedankt voor je reactie anyways!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:50 ]


    Wij zijn spoken met enge kreten, nu is het tijd om jullie op te eten.

    Nexus schreef:
    (...)

    I understand, maar zoals je ziet heb ik het bericht ook aangepast. Ik geloof er zelf ook niet in. Iemand heeft dus blijkbaar voor de lol allerlei onzin op Andy's wiki zitten plaatsen. Respectloos. Bedankt voor je reactie, nog een fijne dag!

    Inderdaad. Sommige mensen zijn echt zo zielig ><.


    I am an idiot, I move.

    Het klinkt nep ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent