• De stelling van vandaag luidt:
    Zelfdoding is dapper.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Tears are words the heart can't say.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    All was well.

    het is een uitweg dat je al je problemen niet meer aankunt. en jup dat vind k laf.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:40 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fae schreef:
    Mensen die denken dat zelfmoord laf is, weten duidelijk niet hoe het voelt om je leven te willen beëindigen.
    Daar zit je verkeerd. Want dat weet ik heel goed. Maar alsnog vind ik het zo ontzettend laf. Mensen maken niet mee wat ze niet aankunnen. En uiteinlijk kun je er altijd uitkomen, hetzij met hulp van anderen. Mensen die zeggen van niet, die willen gewoon niet. Bewust of onbewust, I don't really care. Ik vind het nog steeds laf.


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.

    Ik ben het nou helemaal met jou eens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, ik vind het een daad van wanhoop. Je weet niet meer hoe je uit de put komt en wil dat ook niet meer, dus ga je maar makkelijk doen en een einde aan je leven maken. Zo zie ik het.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zelfdoding is absoluut niet laf voor de mensen die dat hier zeggen. Zelfdoding is daarentegen ook niet dapper. De persoon die daarvoor kiest heeft eerst al een heleboel gedaan om het beter te maken. Maar als het niet lukt, zien ze geen andere uitweg dan de dood meer. En tuurlijk, je doet andere mensen er ontzettend veel pijn mee. Maar jij bent degene die iedere dag opstaat met net zoveel pijn. Jarenlang. Je weet niets anders meer dan om jezelf van het leven te beroven.
    Mensen die aan zelfdoding hebben gedaan, zien het als hun enige uitweg. En daar moet je respect voor hebben. Ook al zou je het zelf nooit doen.


    Music is the new sex

    Nee. Absoluut niet.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Heel zeker mee eens.
    Anders was ik nu al héél vaak dood geweest.
    Of het komt door mijn doorzettingsvermogen, want blijkbaar heb ik dat ook.:8


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    EMIN3M schreef:
    Nee, maar het is ook zeker niet laf.