• De stelling van vandaag luidt:
    Zelfdoding is dapper.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens, het is een laffe manier om van de problemen te ontsnappen als je de wereld niet meer aan kan. But don't blame the suiciders, blame the people who make someone kill himself.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Infinitum schreef:
    Het vraagt moed om jezelf te vermoorden. Dan moet je zover zijn dat je je lichaam negeert die zegt dat je moet overleven. Maar of ik ook echt over dapperheid zou praten...
    Maar ik denk niet dat dat nog van belang zou zijn als je zover bent, want je kan dan niet reëel nadenken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Fae schreef:
    Mensen die denken dat zelfmoord laf is, weten duidelijk niet hoe het voelt om je leven te willen beëindigen.


    amen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    yop, ik vind da wel dapper, als ik wat meer moed had gehad, zou ik het al gedaan hebben.


    Smile and live.

    PrincesSnape schreef:
    Heel zeker mee eens.
    Anders was ik nu al héél vaak dood geweest.
    Of het komt door mijn doorzettingsvermogen, want blijkbaar heb ik dat ook.:8


    dat denk ik nu dus ook eh!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    xlufjoetoexx schreef:
    Het is een teken van radeloosheid. De enige uitweg is de dood. Die mensen willen volgens mij hun familie enz. niet achterlaten, maar het leven dat ze leven kunnen ze niet meer aan.
    Maar wij kunnen daar niet over oordelen, dat kan naar mijn mening alleen als je al eens zelfmoord hebt gepleegd.

    Hier ben ik het mee eens.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Aan de ene ant, het heeft best wel lef als je het durft. Want naja, ik heb wel eens gedacht dat het een optie zou zijn, maar aan het einde durf ik het dan niet.
    Maar weer aan de andere kant, doodgaan is wle heel makkelijk. leven is veel moeilijker.


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Only those who listen can hear

    giving up doesn't always mean your weak, sometimes it just means your strong enough to let go..

    ik vind dat je er niet over mag oordelen, alles heeft een reden, jammer genoeg komen we die redenen niet altijd te weten..


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    AltoKid schreef:
    giving up doesn't always mean your weak, sometimes it just means your strong enough to let go..
    ik vind dat je er niet over mag oordelen, alles heeft een reden, jammer genoeg komen we die redenen niet altijd te weten..


    Die zin zocht ik!


    To infinity and beyond •

    Ik denk dat het helemaal ligt aan de persoon en alles, ik zou het eigenlijk niet weten.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wtf is hier dapper of laf aan? Mensen plegen niet zomaar zelfmoord hoor dus je kunt het niet benoemen. Heb er zelf ook weleens over nagedacht toen m'n vader overleedt. Ben ik nu laf? Rot op hoor.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny