• De stelling van vandaag luidt:
    Zelfdoding is dapper.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    ik vind dat je er veel moed voor moet hebben;)
    anders zouden er al veel meer mensen zelfmoord hebben gepleegd:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    I´m nothing special.

    Dat klopt

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 17:47 ]


    comfort in c h a o s

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    My biggest fear is oblivion.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ONEENS
    je bent pas dapper als je durft door te leven,zelfmoord is een laffe manier om van al je problemen af te komen

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.

    Ik ben het helemaal met je eens.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    nou eigenlijk niet echt


    Live your life yourself, because nobody else will live it for you

    Zelfdoding is een eeuwige oplossing voor een tijdelijk probleem.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niet mee eens, ik vind het weglopen van je leven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is vreselijk, iedere seconde is vervuld met pijn. En bij een normale moord is het in één keer, of het moet een sadist zijn. Dus eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zelfdoding heeft niks met dapper of laf zijn te maken. Het is het eventuele resultaat van een zware depressie, en dat kan iedereen krijgen. Ik denk wel dat je makkelijker zo zwaar depressief bent als je sterk bent, maar dat is slechts mijn persoonlijke mening en iets totaal anders. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens, als je ziek bent en/of al je vrienden/geliefden achter moet laten.
    Oneens, als je het als uitweg ziet voor problemen die je zelf heb veroorzaakt.


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.