• De stelling van vandaag luidt:
    Zelfdoding is dapper.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.

    Nee, want in feite loop je weg van alles en zadel je de nabestaanden ermee op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pagan schreef:
    Weet je wat pas dapper is? Je confrontaties en problemen aangaan en aanpakken en niet de laffe weg nemen en daarom zelfmoord plegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Vroeger vonden de mensen uit de tijd van de oude Grieken en Romeinen dat het dapper was de eer aan jezelf te houden. Veel belangrijke mensen uit die tijd pleegden dus ook zelfmoord als ze zeker weten niet meer konden winnen. Een voorbeeld hiervan was Hannibal.
    Ik ben het hier niet mee eens!


    Happy Birthday my Potter!

    Er was trouwens een jonge vrouw die een week geleden zelfmoord had gepleegd. Maar ze was pas 24 en was net getrouwd en had een dochtertje gekregen.
    Dát vind ik echt egoïstisch, sorry hoor. Je laat je eigen kind toch niet in de steek? En het was omdat ze in de schulden zaten, pfft. Er is altijd een oplossing, maar zelfmoord is gewoon... Daar heb ik geen woorden voor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mensen die denken dat zelfmoord laf is, weten duidelijk niet hoe het voelt om je leven te willen beëindigen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 10:41 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Oneens. Ik vind het egoïstisch en totaal niet moedig.


    Gradually, then suddenly..

    Fae schreef:
    Mensen die denken dat zelfmoord laf is, weten duidelijk niet hoe het voelt om je leven te willen beëindigen.

    Daar ben ik het ook niet mee eens.


    Gradually, then suddenly..

    Fae schreef:
    Mensen die denken dat zelfmoord laf is, weten duidelijk niet hoe het voelt om je leven te willen beëindigen.

    Daarom mogen we er wel een mening over hebben (: Niemand heeft ooit gezegd dat 't makkelijk is, want het neemt heel wat als je uiteindelijk tot die beslissing komt en om er dan weer uit te geraken, als het zo 'aanlokkelijk' is om er voor eens en altijd af te zijn. Die stap, zoals Ecanus zei, valt wel als moedig te bezien, maar in het grotere geheel vind ik 't alsnog de verkeerde manier.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    nouja dat ligt eigenlijk aan de situatie. als je in de schulden zit noem ik het geen reden en als je ontvoerd word door een terrorist is het weer anders


    Shoganai i ne~

    Progeny schreef:
    Het is niet laf, maar het is al helemaal niet dapper.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ligt eraan waarom je het doet


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja echt wel :') lol wat een kutstelling.


    ars moriendi