• De stelling van vandaag luidt:
    Zelfdoding is dapper.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Het is niet laf, maar het is al helemaal niet dapper.


    everything, in time

    FACEPLANT schreef:
    Dit is de meest achterlijke stelling die jullie bedacht hebben. En hij kan nog kwetsend zijn ook voor een aantal mensen hier.
    Ik zelf vind dat zelfdoding niet dapper is, ik vind het dapper wanneer iemand een weg uit zijn problemen zoekt, op het moment dat dat nog kan. Maar niet iedereen is emotioneel even sterk als de ander.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    --

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 17:21 ]


    Where words fail, music speaks

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ja en nee, dapper omdat de persoon dit durft maar ook niet-dapper, omdat het gewoon geen optie zou moeten zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet het niet.
    Ik vind het niet bepaald dapper om weg te rennen van je problemen in plaats van ze tegemoet te komen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    En dit is waarom ik altijd zeg dat je mooi dingen schrijft :Y)

    Geloof dat meer mensen het met me eens zijn dat t mooi gezegd is :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Oneens. Het is het gewoon niet, zo simpel is het.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ondanks mijn eigen poging vind ik het enorm laf ja. Je ontvlucht je eigen problemen, waarvoor meestal wel een manier is om het op te lossen en laat de rest ermee achter. Zoveel mensen die je achterlaat...
    Er zijn natuurlijk enkele uitzonderingen, maar over het algemeen is het gewoon laf.


    Your make-up is terrible

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het vraagt moed om jezelf te vermoorden. Dan moet je zover zijn dat je je lichaam negeert die zegt dat je moet overleven. Maar of ik ook echt over dapperheid zou praten...
    Maar ik denk niet dat dat nog van belang zou zijn als je zover bent, want je kan dan niet reëel nadenken.


    To live would be an awfully big adventure

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Zelfdoding op zich is niet moedig. Maar het vergt veel moed om de beslissing te nemen & het uiteindelijk ook te doen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ecanus schreef:
    Het is de laffe manier om aan het leven te ontsnappen, maar het is de weg die veel moed vraagt.


    Olive