• oke hier kan je dus je geestenverhalen en gebeurtenissen droppen {ik ben nu zo erg in de stemming om enge verhalen te lezen}
    oke ik heb er zelf ook één:

vroeger toen ik nog klein was lag ik in bed gewoon rustg te slapen en ik was een jaar of 5, 6. en toen werd ik opeens midden in de nacht wakker gewoon zomaar. en toen stond er naast m'n bed een man die ik helemaal niet kende en als ik kind van 5 of 6 jaar schrik je daar natuurlijk van! dus k probeerde weer gewoon verder te slapen, k heb het eigenlijk toen aan niemand verteld. maar zijn gezicht en alles zit gewoon nog in m'n geheugen gegrift! dus een paar jaar later toen ik 11 12 was toen had ik het toch aan m'n moeder verteld en ze vroeg hoe die eruit zag enzo dus ik beschreef hem en toen zei ze:'dat is m'n opa' en ik kende haar opa helemaal niet dus ik kan het ook niet verzonnen hebben, want hij was al overledn toen ik geboren werd!

en ook zo eng he elke avond als ik in bed lig hoor ik iemand m'n naam roepen! aan et begin vond ik et doodeng maar nu ben ik er gelukkig aan gewend maar ik wil toch wel weten wat die van me wilt!

okee dus nu jullie(:
    drop it!

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Aarshaar schreef:
    Geesten bestaan niet, entiteiten wel. Sommige mensen zijn er ontzettend gevoelig voor, waaronder ik. Eigenlijk ben ik er totaal niet trots op, want ik wil een keer slapen zonder te weten dat er iemand in mijn slaap kamer is, in de van mijn ouders of ergens anders in mijn huis. Ik baal er echt van dat ik heel makkelijk entiteiten kan voelen en al helemaal dat ik voel hoe zij zich voelen.

You crack me up...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aarshaar schreef:
    Geesten bestaan niet, entiteiten wel. Sommige mensen zijn er ontzettend gevoelig voor, waaronder ik. Eigenlijk ben ik er totaal niet trots op, want ik wil een keer slapen zonder te weten dat er iemand in mijn slaap kamer is, in de van mijn ouders of ergens anders in mijn huis. Ik baal er echt van dat ik heel makkelijk entiteiten kan voelen en al helemaal dat ik voel hoe zij zich voelen.

Geesten bestaan, lieverd. Ik weet niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat ze niet bestaan.

EDIT:
    Ik snap hoe jij je voelt, mijn ouders weten het niet en dat wil ik zo houden.

[ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:14 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

grapefruit schreef:
    (...)

Ik ben dus een wiccan, én mensen komen mij heel vaak tegen op de begraafplaats (ik ga daar 1x in de twee weken heen en dat vond ik niet zo veel). Dan komt er ook nog bij dat ik veel Harry Potter lees en dingen zie. Niet dat ik ze zie vliegen hoor, ik zie gewoon dingen.

Ik weet minder over wicca dan ik zou willen weten.

Has no one told you she's not breathing?

Aarshaar schreef:

Je moet ze leren wegsturen en je kamer leren afschermen.

Delirious schreef:
    (...)
    Ik weet minder over wicca dan ik zou willen weten.

Misschien kun je een keer iets opzoeken op internet? Nou moet je niet alle onzin geloven die zij vertellen over esbats en sabbats, want er staat soms echt lariekoek op internet.
    & Anders vraag je het aan mij :)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

grapefruit schreef:
    (...)

Misschien kun je een keer iets opzoeken op internet? Nou moet je niet alle onzin geloven die zij vertellen over esbats en sabbats, want er staat soms echt lariekoek op internet.
    & Anders vraag je het aan mij :)

Ik vertrouw die internetzever ook niet.
    Vertel gewoon maar alles, haha.
    Persoonlijk geloof ik ook niet in geesten maar in entiteiten, zoals Laura.

Delirious schreef:
    (...)
    Je moet ze leren wegsturen en je kamer leren afschermen.

Er zijn om het moment meer dingen die ik moet leren en op het moment heb ik geen probleem met entiteiten.

Ik ben gemeen xoxo

Delirious schreef:
    (...)
    Ik vertrouw die internetzever ook niet.
    Vertel gewoon maar alles, haha.
    Persoonlijk geloof ik ook niet in geesten maar in entiteiten, zoals Laura.

Een wiccan is iemand die zich bezig houdt met rituelen en met entiteiten. Ze geloven in hun eigen god en dat is eigenlijk wat ik kan uitleggen.

Ik ben gemeen xoxo

Aarshaar schreef:
    (...)
    Er zijn om het moment meer dingen die ik moet leren en op het moment heb ik geen probleem met entiteiten.

Hmm ja dat begrijp ik wel.
    Wel niet vergeten dat je lichamelijk erg achteruit kan gaan als er te veel entiteiten bij je zijn, hé?

Alles vertellen...
    Wikipedia heeft redelijk betrouwbare informate, misschien kun jeDeze pagina even bekijken?
    Ik wil wel dingen erbij vertellen die je nog niet snapt, zoals over sabbats/esbats en wat je dagelijks doet enzo, maar alles in een keer is een beetje veel...

grapefruit schreef:
    Alles vertellen...
    Wikipedia heeft redelijk betrouwbare informate, misschien kun jeDeze pagina even bekijken?
    Ik wil wel dingen erbij vertellen die je nog niet snapt, zoals over sabbats/esbats en wat je dagelijks doet enzo, maar alles in een keer is een beetje veel...

Die wet van drie komt dus echt uit, al dacht ik altijd dat het toeval was bij het verhaal dat ik hoorde.

Aarshaar schreef:

Geesten bestaan wel, hoe verklaar je anders dat Derek Ogilvie steeds contact zoekt met ze. & Ik kon sommige zien, maar ik heb me er voor afgesloten omdat ik gewoon niet meer kon slapen, en ik durfde niet meer alleen naar boven. Nu ben ik wel een paar jaar ouder, en heb ik nog steeds dat ik ze voel of hoor, maar echt eng vind ik het niet.. ik weet tenslotte dat ze me niks aan doen.

Tinka & Ghunter.

Ik heb wel gemerkt dat de wet van drie uitkomt, je kunt het zien als Karma.
    Het zegt eigenlijk (zoals ik het zie) dat je krijgt wat je verdient, en het wiccan zijn geeft mijzelf een heel rustig en warm gevoel vanbinnen. Als ik iemand ergens mee help, dan voel ik me bijvoorbeeld gelijk beter en heb ik het gevoel dat ik toch nog iets goeds kan doen. Niet dat ik dat nou bij ieder lullig ding heb, maar als ik bijvoorbeeld iemand kan helpen met een drankje (wow dat klinkt eng) dan is dat een heel prettig gevoel.

grapefruit: ik herken er wel enkele dingen uit.

Dat geesten bestaan, is allang bewezen.