• oke hier kan je dus je geestenverhalen en gebeurtenissen droppen {ik ben nu zo erg in de stemming om enge verhalen te lezen}
    oke ik heb er zelf ook één:

    vroeger toen ik nog klein was lag ik in bed gewoon rustg te slapen en ik was een jaar of 5, 6. en toen werd ik opeens midden in de nacht wakker gewoon zomaar. en toen stond er naast m'n bed een man die ik helemaal niet kende en als ik kind van 5 of 6 jaar schrik je daar natuurlijk van! dus k probeerde weer gewoon verder te slapen, k heb het eigenlijk toen aan niemand verteld. maar zijn gezicht en alles zit gewoon nog in m'n geheugen gegrift! dus een paar jaar later toen ik 11 12 was toen had ik het toch aan m'n moeder verteld en ze vroeg hoe die eruit zag enzo dus ik beschreef hem en toen zei ze:'dat is m'n opa' en ik kende haar opa helemaal niet dus ik kan het ook niet verzonnen hebben, want hij was al overledn toen ik geboren werd!

    en ook zo eng he elke avond als ik in bed lig hoor ik iemand m'n naam roepen! aan et begin vond ik et doodeng maar nu ben ik er gelukkig aan gewend maar ik wil toch wel weten wat die van me wilt!

    okee dus nu jullie(:
    drop it!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ever mind the rule of three,
    three times what thou gives returns to thee,
    This lesson well, to must learn,
    Thou only gets what thou dost earn.

    Het zegt eigenlijk:
    Denk altijd aan de wet van drie,
    wat je een ander "geeft" komt drie keer bij je terug.
    Leer deze les goed,
    je krijgt slechts dat wat je verdient.

    De Nederlandse versie is:
    Houdt de wet van drie in ere,
    Driemaal zullen Uw daden wederkeren.
    Leer deze Wet, en leer hem goed,
    dat wat je zaait, je ook oogsten moet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ever mind the rule of three,
    three times what thou gives returns to thee,
    This lesson well, to must learn,
    Thou only gets what thou dost earn.

    Het zegt eigenlijk:
    Denk altijd aan de wet van drie,
    wat je een ander "geeft" komt drie keer bij je terug.
    Leer deze les goed,
    je krijgt slechts dat wat je verdient.

    De Nederlandse versie is:
    Houdt de wet van drie in ere,
    Driemaal zullen Uw daden wederkeren.
    Leer deze Wet, en leer hem goed,
    dat wat je zaait, je ook oogsten moet.

    Ik heb iets gehoord van iemand en dat was best wel heftig.
    Al heb ik om eerlijk te zijn altijd getwijfeld of die dingen neit gewoon te verklaren vielen.


    Has no one told you she's not breathing?

    wel, ik had ooit eens, op de manege waar ik toen in der tijd reed, samen met een meisje, buiten, op zo'n 100 meter van de stallen af een geest opgeroepen. die dag was het windstil, en we vroegen dus of er iemand aanwezig was. begon het zó hard te waaien dat de boom waar we onder zaten bijna loskwam. Doodeng, en we moesten hem 5 keer ofzo vragen om weg te gaan, en sindsdien gebeurden er nog engere, vreemdere dingen op de manege.
    een keer dat we in de stallen van de paarden waar we het meeste kwamen in bloed op de muren een kandelaar getekend vonden, en geen van de paarden had wonden. (een kandelaar is het symbool van geesten). kregen we een vliegen en sprinkhaan plaag. werd de mega lieve hond plots aggressief tegen een klein kindje dat haar aaide, normaal kun je met die hond over de grond rollen samen en die doet je niks, en ook, dat we ergens zaten, aan de mestbak, en we (ik en een ander meisje met aanleg) zagen plots zachtjes in het steen 'leave me alone.' eerst negeerden we het, en toen zagen we 'leave me alone. NOW.' dus toen namen we echt de benen, en dat ander meisje zag nog in het stof 'thanks babe' oplaaien O.o

    oh, en een vriendin had aan mij ooit een gevraagd hoe op een simpele manier een geest op te roepen, wist ik veel dat ze dat serieus ging doen.. ik legde het haar helemaal uit, en ze was zo dom geweest het alleen te doen. dus, bij haar cirkel witte en zwarte kaarsen gingen alle witte tegelijk uit toen ze vroeg of er iemand was, en alle zwarte bleven doorbranden hoe hard ze ook probeerde ze uit te blazen. Ik had haar gewaarschuw, maarja.

    oh, en ik kan aura's aanvoelen. Zo weet ik meteen wie ik wel en wie ik niet mag vertrouwen, ook van plekken of spullen dat ik niet vertrouw enz. en ik zie het ook ergens als mijn taak om alles wat een goed aura heeft (toch degenen die ik ken) met mijn leven en lichaam te beschermen. ik zou mezelf voor een auto bv werpen om iemand te helpen.

    oh, en ik geloof ook in beschermengelen enz.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik heb iets gehoord van iemand en dat was best wel heftig.
    Al heb ik om eerlijk te zijn altijd getwijfeld of die dingen neit gewoon te verklaren vielen.


    Sommige dingen zijn onverklaarbaar, maar ik snap dat je dat soort dingen heftig vindt. Er gebeuren soms wel dingen die beter niet gebeuren maar meestal (let op, niet altijd) verdient diegene dat ook. Zo denk ik bijvoorbeeld dat ik in een vorig leven een trut was die nu moet boeten voor haar daden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ohja, en laatst ben ik erachter gekomen dat de school (twee huizen verder dan het mijne) op een oude begraafplaats is gebouwd, en mijn huis staat dus ook een stukje op die ouwe grond. telkens als ik alleen thuis ben, 's nachts gaat alles kraken en piepen en lichten dat plots aangaan enz. Doodeng. en enkel als ik of ik en mijn stiefzus thuiszijn. als mijn broer of ouders erbij zijn, niet meer. en ik vind dat níet leuk.


    en gvdm, nu schrok ik me dood van mijn wekker. dit is allemaal enorm slecht voor mijn hartje, you know.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    grapefruit schreef:
    (...)

    Sommige dingen zijn onverklaarbaar, maar ik snap dat je dat soort dingen heftig vindt. Er gebeuren soms wel dingen die beter niet gebeuren maar meestal (let op, niet altijd) verdient diegene dat ook. Zo denk ik bijvoorbeeld dat ik in een vorig leven een trut was die nu moet boeten voor haar daden.

    Ik volg je wel in verschillende dingen.
    Maar enkele van die gebeurtenissen zouden volgens mij ook gebeurd zijn moest ze dat niet hebben gedaan, dat bedoel ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Grizzly schreef:

    oh, en een vriendin had aan mij ooit een gevraagd hoe op een simpele manier een geest op te roepen, wist ik veel dat ze dat serieus ging doen.. ik legde het haar helemaal uit, en ze was zo dom geweest het alleen te doen. dus, bij haar cirkel witte en zwarte kaarsen gingen alle witte tegelijk uit toen ze vroeg of er iemand was, en alle zwarte bleven doorbranden hoe hard ze ook probeerde ze uit te blazen. Ik had haar gewaarschuw, maarja.


    Je had haar beter geleerd hoe ze ze kon wegsturen.


    Has no one told you she's not breathing?

    grapefruit schreef:
    (...)

    Geesten bestaan, lieverd. Ik weet niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat ze niet bestaan.

    EDIT:
    Ik snap hoe jij je voelt, mijn ouders weten het niet en dat wil ik zo houden.

    Onder geesten versta ik mensenlijke gedaante, zoals je op plaatjes ziet. Ik geloof echt wel dat mensen af en toe gezichten zien van overledenen, maar ik geloof niet dat mijn opa nu als een menselijke stofwolk door de wereld gaat (sorry, ik kan het echt niet anders verwoorden).


    Ik ben gemeen xoxo

    Delirious schreef:
    (...)
    Je had haar beter geleerd hoe ze ze kon wegsturen.


    ik weet het, maar ze vroeg me enkel hoe ze op te roepen, en legde toen keidroog af --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Onder geesten versta ik mensenlijke gedaante, zoals je op plaatjes ziet. Ik geloof echt wel dat mensen af en toe gezichten zien van overledenen, maar ik geloof niet dat mijn opa nu als een menselijke stofwolk door de wereld gaat (sorry, ik kan het echt niet anders verwoorden).

    Hahaha idd


    Has no one told you she's not breathing?

    Colors schreef:
    Dat geesten bestaan, is allang bewezen.

    Het is niet bewezen, dat is het grote mysterie rond dit alles.


    Never run out of reasons to smile...

    Swanepoel schreef:
    Ik heb een verhaal over een clowntje. Ik was 13:

    Ik ging bij mijn vriendin Jenna op de zolder spelen want daar stond hun pingpongtafel. Op een schap op zolder stonden twee clowntjes. Het waren van die poppen met ogen die net echt waren. Ik vond ze meteen al een beetje eng. Jenna zei dat de poppen van haar overleden oma waren geweest, en dat de linker het niet meer deed en de rechter wel. Dus ze zette de rechter aan en hij maakte een deuntje. Toen hij klaar was met zijn liedje gingen we pingpongen. Na een kwartier hoorde we opeens weer het liedje. Maar we zaten allebei niet aan de clowntjes. En het was de LINKER clown.... Die had het al jaren niet meer gedaan zei Jenna. Hij was kapot. Ik rende echt gillend naar beneden naar haar ouders. Ik was zo bang.

    Mijn grootste angst naast spinnen, zijn dus clowns. En voornamelijk door dit voorval vindt ik ze supereng.


    Ik vind dit echt en eng verhaal..
    Ik vind clowns ook eng, :O


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ooh, ik heb niet echt verhalen, maar wel weet ik dat ik aura's kan lezen.
    Op school, liepen we en keer in de witte gang, en daar liepen heel wat mensen, en iemand leunde tegen de muur, dus ik concentreerde me erop, toen zag ik en hele groene achtergrond om haar heen, ik heb de betekenis opgezocht, en het klopte precies. Dat vond ik eigenlijk bestwel eng.
    Ik voel welleens aanwezigheid, en toen mijn oma was overleden, en we 's avonds naar huis door de hospice tuin liepen voelde ik en hele sterke aanwezigheid.. niet te beschrijven.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Delirious schreef:
    (...)
    Beveel ze weg te gaan?

    kan datO_o


    You can't not look cool with a crossbow.

    Grizzly schreef:
    wel, ik had ooit eens, op de manege waar ik toen in der tijd reed, samen met een meisje, buiten, op zo'n 100 meter van de stallen af een geest opgeroepen. die dag was het windstil, en we vroegen dus of er iemand aanwezig was. begon het zó hard te waaien dat de boom waar we onder zaten bijna loskwam. Doodeng, en we moesten hem 5 keer ofzo vragen om weg te gaan, en sindsdien gebeurden er nog engere, vreemdere dingen op de manege.
    een keer dat we in de stallen van de paarden waar we het meeste kwamen in bloed op de muren een kandelaar getekend vonden, en geen van de paarden had wonden. (een kandelaar is het symbool van geesten). kregen we een vliegen en sprinkhaan plaag. werd de mega lieve hond plots aggressief tegen een klein kindje dat haar aaide, normaal kun je met die hond over de grond rollen samen en die doet je niks, en ook, dat we ergens zaten, aan de mestbak, en we (ik en een ander meisje met aanleg) zagen plots zachtjes in het steen 'leave me alone.' eerst negeerden we het, en toen zagen we 'leave me alone. NOW.' dus toen namen we echt de benen, en dat ander meisje zag nog in het stof 'thanks babe' oplaaien O.o

    oh, en een vriendin had aan mij ooit een gevraagd hoe op een simpele manier een geest op te roepen, wist ik veel dat ze dat serieus ging doen.. ik legde het haar helemaal uit, en ze was zo dom geweest het alleen te doen. dus, bij haar cirkel witte en zwarte kaarsen gingen alle witte tegelijk uit toen ze vroeg of er iemand was, en alle zwarte bleven doorbranden hoe hard ze ook probeerde ze uit te blazen. Ik had haar gewaarschuw, maarja.

    oh, en ik kan aura's aanvoelen. Zo weet ik meteen wie ik wel en wie ik niet mag vertrouwen, ook van plekken of spullen dat ik niet vertrouw enz. en ik zie het ook ergens als mijn taak om alles wat een goed aura heeft (toch degenen die ik ken) met mijn leven en lichaam te beschermen. ik zou mezelf voor een auto bv werpen om iemand te helpen.

    oh, en ik geloof ook in beschermengelen enz.


    Omg, dat van die manege :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.