• Mijn lichaam heeft vandaag besloten dat het niet meer verder kan vechten. Eindelijk had ik het gezellig met mijn moeder, begin ik te kotsen, midden in de stad. Ik ging vervolgens maar naar de wc, waar ik weer begon te kotsen en ik kreeg ook ontzettende maagkrampen. Ben nu dus geleegd vanaf twee kanten.
    Jezus, ik wist niet dat je lichaam van zo'n emotionele klap zo kapot kon gaan. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt en gaat het snel over? Hoe moet in in godsnaam verder vechten als ik de deur niet uitkan, aangezien ik een wc bij de hand moet hebben?


    Ik ben gemeen xoxo

    Het hoeft niet per se te zijn dat je lichaam het niet aankan, misschien heb je iets slechts gegeten? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Wel dat mensen van angst gaan overgeven, maar dit niet. Over wat voor een emotionele klap heb je het?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Rum schreef:
    Het hoeft niet per se te zijn dat je lichaam het niet aankan, misschien heb je iets slechts gegeten? (:

    Nee, ik eet de laatste dagen vrij weinig en ik let er heel goed op dat het 'goed' is wat ik eet.


    Ik ben gemeen xoxo

    Het is logisch dat je lichaam zo reageert, onze emotie hebben altijd veel invloed op ons lichaam.
    Probeer het rustig aan te doen, ziek eerst even uit en dan kan je verder vechten. Je moet je gevechten kiezen, één tegelijkertijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat vervelend, veel sterkte! En het lijkt me dan maar beter voor je om de deur niet uit te gaan voordat je weer wat meer kracht terug gevonden hebt.


    You are beautiful, you are love.

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Nee, ik eet de laatste dagen vrij weinig en ik let er heel goed op dat het 'goed' is wat ik eet.


    Oké, dat wist ik niet. Ik hoop voor je dat het beter zal gaan met je. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    zeker. ik zit in constante stress en ben vaak depressief. laatst, toen ik ruzie kreeg met een hele goede vriend, werd het echt te veel. ik kreeg hyperfentilatie aanvallen (nogsteeds last van :/), mijn lichaam begon te shaken en ik kon niet (goed) meer lopen. ook had ik het de hele tijd koud en kon ik niet meer eten.
    zoiets gaat, vroeg of laat, beetje bij beetje wel weer goed. je komt er wel doorheen, I promise (flower)


    i put the fun in funeral

    Stres kan alles veroorzaken. Als je rustig aan doet gaat het vanzelf weer over.


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien ben je door de stress zwakker en heb je daardoor iets opgelopen? Maak je niet teveel zorgen en als het blijft zou ik wel eens naar de dokter gaan. xx


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat wel eens gehad, en toen viel ik flauw en moest naar het ziekenhuis maar ik wild eniet dus gingen we niet. Ik heb voor dagen en dagen op bed gelegen eniedereen gewoon genegeerd, en wat ik had gedaan weet ik niet meer precies. Ik was pas 9 ofzo. Maar miss moet je ff rusitf aan doen, en nog heel veel sterkte!

    Ik heb een paar dagen niet kunnen slapen aangezien er gedreigd werd dat mijn vriendje naar Rusland moest.(zijn moeder is Russisch, maar is hier gekomen omdat zijn vader Nederlands is.)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik heb het al gehad ; toen ik bij mn mama in het ziekenhuis was , ze lag op paliatieve en kon dus elk moment sterven , toen ben ik 2 dagen ziek geweest door al de emoties.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Je kan nooit goed herstellen als je dat emotioneel ook niet bent, one step at a time.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is echt kut Laura, maar weetje, het betekent gewoon dat je begint. Het is het begin van het gevecht, je vecht met je emoties. En daar reageert je lchaam op. Maar het komt wel goed, echt. <3
    Je bent echt sterk.


    Your make-up is terrible

    Oh zeker. Je lijf en geest staan met mekaar in verbinding en zijn afhankelijk van mekaar. Als je geestelijk naar de klote bent, kun je op je tien vingers natellen dat je lijf daar vroeg of laat onder gaat lijden. Is er wat lichamelijk aan de hand, zul je daar ook geestelijke invloeden van hebben. Die kunnen positief of negatief zijn.
    Als het diarree was waar je problemen mee had: drink cola en eet bananen :]


    No growth of the heart is ever a waste