• oke hier kan je dus je geestenverhalen en gebeurtenissen droppen {ik ben nu zo erg in de stemming om enge verhalen te lezen}
    oke ik heb er zelf ook één:

    vroeger toen ik nog klein was lag ik in bed gewoon rustg te slapen en ik was een jaar of 5, 6. en toen werd ik opeens midden in de nacht wakker gewoon zomaar. en toen stond er naast m'n bed een man die ik helemaal niet kende en als ik kind van 5 of 6 jaar schrik je daar natuurlijk van! dus k probeerde weer gewoon verder te slapen, k heb het eigenlijk toen aan niemand verteld. maar zijn gezicht en alles zit gewoon nog in m'n geheugen gegrift! dus een paar jaar later toen ik 11 12 was toen had ik het toch aan m'n moeder verteld en ze vroeg hoe die eruit zag enzo dus ik beschreef hem en toen zei ze:'dat is m'n opa' en ik kende haar opa helemaal niet dus ik kan het ook niet verzonnen hebben, want hij was al overledn toen ik geboren werd!

    en ook zo eng he elke avond als ik in bed lig hoor ik iemand m'n naam roepen! aan et begin vond ik et doodeng maar nu ben ik er gelukkig aan gewend maar ik wil toch wel weten wat die van me wilt!

    okee dus nu jullie(:
    drop it!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik weet niet meer hoe oud ik was. Maar ik lag op een avond in bed, ik was wakker en voelde me een beetje eenzaam. En ik voelde steeds een hand over mijn wang heen wrijven. Me tante zei dat dat een meisje was geweest die in haar leven ook erg eenzaam was en mij probeerde te troosten.

    Nadat mijn opa was overleden zag ik zijn gezicht heel eng in een raampje. Zijn gezicht was helemaal bruin en verrot en zijn ogen waren zo zwart als de nacht. Later bleek het echt mijn opa te zijn. Mijn overleden oma (zijn vrouw dus, zij is 9 maanden na mijn geboorte overleden aan een hartinfract, 5 keer achter elkaar), die houd hem nu op afstand, hij mag niet bij mij komen als mijn oma er niet is. Ik had nooit een goede band met mijn opa, omdat hij denk ik niet met mijn ADHD kon omgaan.

    Ik lag ook ooit eens bij m'n ma in bed en ik hoorde 2 vrouwelijke stemmen (een jong meisje en een oudere vrouw) mijn naam constant roepen. Blijkbaar wouden die stemmen mij proberen te kalmeren ofso.

    Ik zie heel vaak schimmen tegenwoordig. Ook zie ik wel eens flitsen. Ik heb ook erg vaak Deja Vu's, erg raar.

    Ik heb nog nooit een geest opgeroepen en ben het ook niet van plan. Er hoeft maar een slechte geest er tussen te zitten die je je hele leven treiterd en je slechte dingen laat doen of je word er door bezeten of nog erger je aan zet tot zm. In dat soort dingen ben ik erg nuchter.

    Ik had zelfs tijgerogen in mijn kamer, om de geesten tegen te houden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 18:52 ]

    Rum schreef:
    Ik geloof niet in zulke dingen en dat soort dingen zijn ook nog nooit bij mij gebeurd. (:


    All was well.

    Ik ga de dingen die ik weet hier dus niét neerdroppen of niemand durft zulke dingen nog te doen, hahaha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik ga de dingen die ik weet hier dus niét neerdroppen of niemand durft zulke dingen nog te doen, hahaha.


    Nu wil ik het weten. _O_


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Delirious schreef:
    Ik ga de dingen die ik weet hier dus niét neerdroppen of niemand durft zulke dingen nog te doen, hahaha.


    Dat is juist goed, mensen moeten geen geesten ofzo oproepen:Y)


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)

    Dat is juist goed, mensen moeten geen geesten ofzo oproepen:Y)

    Zeker niet als je er 'gevoeliger' voor bent, met zo'n ouijabord. Niet doen mensen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Even abo, ik heb ook een verhaal, maar dat zet ik wel een andere x hier neer, nu ben ik daar net iets te moe en te lui voor :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik zie steeds een schim van een meisje als ik s'nachts door huis loop
    en ik voel iemands aanwezigheid als ik in de gang loop


    You can't not look cool with a crossbow.

    IceWolf schreef:
    ik zie steeds een schim van een meisje als ik s'nachts door huis loop
    en ik voel iemands aanwezigheid als ik in de gang loop

    Beveel ze weg te gaan?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ouija borden moet je niet zomaar gebruiken nee, daar heeft Delirious gelijk in!
    Ze kunnen kwade geesten en/of entiteiten aantrekken en als je echt zo nodig met overleden mensen wil praten, ga dan naar een begraafplaats.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ouija borden moet je niet zomaar gebruiken nee, daar heeft Delirious gelijk in!
    Ze kunnen kwade geesten en/of entiteiten aantrekken en als je echt zo nodig met overleden mensen wil praten, ga dan naar een begraafplaats.

    Door entiteiten op te roepen, kunnen er ook anderen doorkomen en als je er 'gevoeliger' voor bent, krijg je daar gewoon last van. Van die begraafplaats: ik geloof niet dat je letterlijk met geesten kan praten zoals ze voor je zitten, dus ik dnek niet dat dat een optie is. Ik geloof ook niet echt in 'geesten', maar eerder in 'entiteiten'.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:50 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Door entiteiten op te roepen, kunnen er ook anderen doorkomen en als je er 'gevoeliger' voor bent, krijg je daar gewoon last van. Van die begraafplaats: ik geloof niet dat je letterlijk met geesten kan praten zoals ze voor je zitten, dus ik dnek niet dat dat een optie is. Ik geloof ook niet echt in 'geesten', maar eerder in 'entiteiten'.


    Waarom denk je dat ze me op school "heks" noemen? :'D

    Sorry, na verloop van tijd ga je er echt om lachen, wat mensen al niet denken. Van die begraafplaats: Ik ga regelmatig om het graf van mijn beide opa's te bezoeken, dan voel ik me ook beter.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat ze me op school "heks" noemen? :'D

    Sorry, na verloop van tijd ga je er echt om lachen, wat mensen al niet denken. Van die begraafplaats: Ik ga regelmatig om het graf van mijn beide opa's te bezoeken, dan voel ik me ook beter.

    Verklaar?


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Verklaar?


    Ik ben dus een wiccan, én mensen komen mij heel vaak tegen op de begraafplaats (ik ga daar 1x in de twee weken heen en dat vond ik niet zo veel). Dan komt er ook nog bij dat ik veel Harry Potter lees en dingen zie. Niet dat ik ze zie vliegen hoor, ik zie gewoon dingen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geesten bestaan niet, entiteiten wel. Sommige mensen zijn er ontzettend gevoelig voor, waaronder ik. Eigenlijk ben ik er totaal niet trots op, want ik wil een keer slapen zonder te weten dat er iemand in mijn slaap kamer is, in de van mijn ouders of ergens anders in mijn huis. Ik baal er echt van dat ik heel makkelijk entiteiten kan voelen en al helemaal dat ik voel hoe zij zich voelen.


    Ik ben gemeen xoxo