• Het is maar goed dat de poliie nie weet dt i internet op ipod heb, ze Zijn er weer. Als ze me meenemen wil ik hzo afscheid nemen, anders merken jullie dat ik er nog wel brn omdat ik teruv kom. Liefs


    Ik ben gemeen xoxo

    Waarschijnlijk ben ik vandaag tot volgende week maandag in een kliniek. Im die tijd weet ikniet of ik internet heb, zowel hoi ik jullie op de hoogte. Ik mag namelijk mijn ipod meenemen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Waarschijnlijk ben ik vandaag tot volgende week maandag in een kliniek. Im die tijd weet ikniet of ik internet heb, zowel hoi ik jullie op de hoogte. Ik mag namelijk mijn ipod meenemen.
    ik wens je veel geluk daar zo :3


    Shoganai i ne~

    Kom gewoon naar de leefgroep in Assen :9~
    Trouwens, politie mag je niet zomaar meenemen. Alleen als ze een bevel van de kinderrechter hebben :'D. En daar heb jij nog niet mee te maken gehad, denk ik.
    Geloof mij nou maar, ik ben ook door popo uit huis geplaatst en die moesten eerst bewijzen dat ze een bevel van de Raad v.d. Kinderbescherming hadden en dergelijke troep.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doei.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Laura, alles komt goed. Geloof me nou maar.<3


    Has no one told you she's not breathing?

    Uneventful schreef:
    Doei.

    Hart?


    Has no one told you she's not breathing?

    Uneventful schreef:
    Doei.


    You funny guy.. they'll kill you last :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.