Ik heb echt géén idee hoe ik iets kan zeggen om je te kalmeren of steunen of weet ik veel, maar besef dat je ontzettend jong ben, je nog geen kwart van je leven gehad hebt en je nog zoveel voor je hebt. Ik weet dat de politie echt ontzettend dom volk is, die doen alsof ze je willen helpen maar het alleen maar erger maken, maar probeer je in te houden. Laat hun preken over je heen komen.
Je had het ook over een groep. Ik heb geen idee wat voor groep dat is, dat gaat mij ook niks aan, maar wie weet heb je het daar wél beter. Misschien zitten daar mensen die je begrijpen. In het begin zul je het moeilijk hebben, maar na regen komt zonneschijn. Dat is nog nooit anders geweest. Zulke groepen lijken dramatisch en misschien eng, maar ze kunnen je helpen, als je ervoor open staat. Ik spreek uit ervaring van mijn omgeving. Misschien moet je het eens een kans geven?
Het klinkt alsof je nu in paniek bent, en in paniek ga je vreemde dingen denken en beslissingen nemen waar je later spijt van kunt krijgen. Zorg dat dat jou niet gebeurd.
Ik weet niet wie je bent, wat er met je is, maar het komt goed, want het komt altijd goed, als je het maar écht wilt en er wilt voor vechten. Dan kom je er wel doorheen.
Heel veel sterkte hiermee, in ieder geval. <3
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen