• Het is maar goed dat de poliie nie weet dt i internet op ipod heb, ze Zijn er weer. Als ze me meenemen wil ik hzo afscheid nemen, anders merken jullie dat ik er nog wel brn omdat ik teruv kom. Liefs


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    ze willen we me naar een groep sturen voor onepaalde tijd. Ik wil echt niet.


    *Geeft aandacht*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aarshaar schreef:
    ze willen we me naar een groep sturen voor onepaalde tijd. Ik wil echt niet.
    ga gewoon het doet je echt goed (daar zijn ze eigenlijk voor )
    mischien maak je zelfs nieuwe vrienden en je heb altijd mensen die je steunen _O_

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 15:30 ]


    Shoganai i ne~

    De psych pverlegt met mn ouders. Ze gaan me een week naar ewn groep sturen en me pillen geven. Ik wil geen pillen, niet na die pversosis van toen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    De psych pverlegt met mn ouders. Ze gaan me een week naar ewn groep sturen en me pillen geven. Ik wil geen pillen, niet na die pversosis van toen.


    *face palm*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    O. My. God. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is dit serieus?

    Aarshaar schreef:
    De psych pverlegt met mn ouders. Ze gaan me een week naar ewn groep sturen en me pillen geven. Ik wil geen pillen, niet na die pversosis van toen.
    een vriendin van me is licht geestelijk gehandicapt maar ze heft tijdens haar kamp iets verkeerds gedaan waardoor ze echt alles ging herhalen
    en zelfs nog ging zoeken naar een verloren armbandje uit 2004 en 2007 nu slikt ze pillen en ik heb gehoord dat het meteen al werkte :3 en me broer slikt ook pillen voor zijn add en die werken gelijk ook :3 dus eerst slikken dan oordeel

    en je kan me altijd pb-en als je het wilt ^^


    Shoganai i ne~

    Celestial schreef:
    Is dit serieus?


    Het klinkt nogal aandacht trekkerig. dus ik denk nee, vandaar de sarcastische comentaren


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het klinkt nogal aandacht trekkerig. dus ik denk nee, vandaar de sarcastische comentaren

    Kan jij niet gewoon dit topic achterwegen laten en je er niks van aantrekken? Zo moeilijk is dat niet, toch?

    Dit is wel serieus, maar voor de mensen die me niet geloven: laat me alajeblieft met rust. Ik heb het nu niet makkelijk en zo word het er echt noet beter op.
    En ik wil niet heel mijn leven aan de pillen zitten


    Ik ben gemeen xoxo

    Hooligan schreef:
    (...)
    Kan jij niet gewoon dit topic achterwegen laten en je er niks van aantrekken? Zo moeilijk is dat niet, toch?


    Ik kan neit zo goed tegen dit soort aandacht trek topics ^^'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik kan neit zo goed tegen dit soort aandacht trek topics ^^'

    Ik wel dan? Maar toevallig weet ik van haar dat dit wel serieus is, ook al ken ik haar niet goed. Ga alsjeblieft in een echt aandacht topic zeiken.

    Aarshaar schreef:
    Dit is wel serieus, maar voor de mensen die me niet geloven: laat me alajeblieft met rust. Ik heb het nu niet makkelijk en zo word het er echt noet beter op.
    En ik wil niet heel mijn leven aan de pillen zitten

    Oké, sorry ik wou het gewoon even zeker weten.
    Maar meid, je hebt nog een heel leven voor je. Je moet nu niet opgeven! Iedereen heeft het wel eens moeilijk maar als je er voor vecht, zul je uiteindelijk er wel weer bovenop komen. Je moet ook op je ouders vertrouwen. Zij kunnen goede keuzes voor je maken. Natuurlijk moet jij ook jouw mening geven over het hele gebeuren. Maar je moet niet opgeven. Nu niet, nooit niet.

    Je hebt nog een leven voor je meid en kan nog zo veel gebeuren vrolijke en pijnlijke dingen.Denk gaat na waar je voor vecht en waar je niet voor vecht.
    Heb je last van Depressie?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb echt géén idee hoe ik iets kan zeggen om je te kalmeren of steunen of weet ik veel, maar besef dat je ontzettend jong ben, je nog geen kwart van je leven gehad hebt en je nog zoveel voor je hebt. Ik weet dat de politie echt ontzettend dom volk is, die doen alsof ze je willen helpen maar het alleen maar erger maken, maar probeer je in te houden. Laat hun preken over je heen komen.
    Je had het ook over een groep. Ik heb geen idee wat voor groep dat is, dat gaat mij ook niks aan, maar wie weet heb je het daar wél beter. Misschien zitten daar mensen die je begrijpen. In het begin zul je het moeilijk hebben, maar na regen komt zonneschijn. Dat is nog nooit anders geweest. Zulke groepen lijken dramatisch en misschien eng, maar ze kunnen je helpen, als je ervoor open staat. Ik spreek uit ervaring van mijn omgeving. Misschien moet je het eens een kans geven?
    Het klinkt alsof je nu in paniek bent, en in paniek ga je vreemde dingen denken en beslissingen nemen waar je later spijt van kunt krijgen. Zorg dat dat jou niet gebeurd.
    Ik weet niet wie je bent, wat er met je is, maar het komt goed, want het komt altijd goed, als je het maar écht wilt en er wilt voor vechten. Dan kom je er wel doorheen.
    Heel veel sterkte hiermee, in ieder geval. <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen