• Het is maar goed dat de poliie nie weet dt i internet op ipod heb, ze Zijn er weer. Als ze me meenemen wil ik hzo afscheid nemen, anders merken jullie dat ik er nog wel brn omdat ik teruv kom. Liefs


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Nee het komt niet meer goed
    meid het komt goed als ze je me nemen doen ze dat voor een goede reden om jou weer zin in het leven te geven geloof me maar wacht nog maar even het komt goed


    Shoganai i ne~

    Zo moet je niet denken! Het komt altijd weer goed, zolang je er maar voor vecht. Misschien niet met je vriend, maar wel in andere opzichten. Zoals Feedback al zegt, er zijn een heleboel andere jongens. Laat één jongen je leven niet verpesten.

    Ik vecht niet meer, echt niet.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Ik vecht niet meer, echt niet.


    Maar is dit echt allemaal alleen maar doordat het uit is met je vriend, of is er nog meer?

    Apophis schreef:
    (...)

    Maar is dit echt allemaal alleen maar doordat het uit is met je vriend, of is er nog meer?

    Meer, maar ik kannu niet uitleggen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Ik vecht niet meer, echt niet.
    dan wacht je soms werkt het wachten beter dan het vechten. die mensen die je gaan helpen vechten dan voor jou. ze helpen de mensen die ook de moed hebben opgegeven.


    Shoganai i ne~

    Aarshaar schreef:
    Ik vecht niet meer, echt niet.

    Nou dan neem ik ook geen afscheid aan. Als je niet meer wilt vechten is dat helemaal jouw zaak, maar ik neem liever afscheid van iemand die tenminste waardig afscheid kan nemen en zeggen dat ze er voor gevochten heeft!

    Begrijp me niet verkeerd, 'k heb ookal je vorige topic gelezen dus heb een klein ideetje hoe het zit. Maar niet opgeven, nooit opgeven.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn vader is gek, gaat ie vragen of hun diemst net vegonnen is. Boeoend.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind day juulie het recht heben om te weten dat er een kleine kans is dat ik terug kom


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Ik vind day juulie het recht heben om te weten dat er een kleine kans is dat ik terug kom
    wil je in ieder geval de hoop niet opgeven . want als je de hoop niet opgeeft dank kan je wachten . geloof me meid het komt goed (flower)


    Shoganai i ne~

    Hooligan schreef:
    (...)
    Dan heb je haar niet echt gevolgt, ze liegt niet (krul)


    Nou buckBeak eheft een punt, ik heb de topics gevolgt, eht komt toch een beetje nep over. acteren kan iedereen op het internet. maar doe vooral wat je leuk vind meid


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De politie behandeld me als een drie jaige en het maar gek vinden dat ik ze negeer


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    De politie behandeld me als een drie jaige en het maar gek vinden dat ik ze negeer


    Schat als je echt zoveel problemen had zou je eht neit in topics gooien.. aan vrienden op quizlet in pb's, okay, maar dit gaat er een beetje over


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aarshaar schreef:
    De politie behandeld me als een drie jaige en het maar gek vinden dat ik ze negeer
    dan zeg je het netjes als je open spreek kunnen ze je meer helpen. al klinkt het wel moeilijk om dat te zegen


    Shoganai i ne~

    ze willen we me naar een groep sturen voor onepaalde tijd. Ik wil echt niet.


    Ik ben gemeen xoxo