Hey, waarom zeggen ze toch altijd "OH MERLIJNS..." in de HPboeken? Ik bedoel, wie is Merlijn en wat heeft hij met die mensen te maken? xx
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
Oppugno schreef: (...) Ja haha, die was de geniaalste. Van Ron of Hermione, toch?
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
OH WAT ERG! Merlijn. Is. Briljant! Ö
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Tssss, Slytherin for the win -avada kedavra- Sorry, net laatste film gezien. Beetje hyper
DarkSavior schreef: (...) Volgens mij van Ron ja, Hermione zou dat niet zeggen
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
VampyreAngel schreef: (...) Nou hermelien riep iets van "MERLIJNS ONDERBROEK!" en rende weg, en toen ze terug kwam, vroeg Ron, "Wat was er nou met Merlijns langste tangaslip?" ...... ik heb de boeken echt niet vaak gelezen ofzow...
Oppugno schreef: (...) KUCHKUCH. Ik heb ze niet eens gelezen, ik haaaaaaat harry potter. Edward for life! -kuchkuch-
grapefruit schreef: (...) Ach, ga lekker op die glitterende fee kwijlen. SECTUMSEMPRA!
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Ecanus schreef: (...) The meaning of 'sarcasm' isn't one that's explained in your dictionary, is it? In ieder geval, Merlijn is idd een hele belangrijke en beroemde tovenaar
Wie du mir, so ich dir.
Dat is een of andere wijze grote tovenaar ofzo!..
VampyreAngel schreef: (...) En je zit je in een HP topic... why?
[ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 11:01 ]
Oppugno schreef: (...) Omg, al is gehoord van sarcasme? fail =x
I do get sarcasm, maar ik snap gewoon geen bal van mensen die lopen zeiken op een HP topic, terwijl er een heel subforum over Twilight is. Ben ik nu gek?
Delirious schreef: Serieus nog nooit van Merlijn de tovenaar gehoord?
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.