• Hey,

    waarom zeggen ze toch altijd "OH MERLIJNS..." in de HPboeken? Ik bedoel, wie is Merlijn en wat heeft hij met die mensen te maken?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    grapefruit schreef:
    I do get sarcasm, maar ik snap gewoon geen bal van mensen die lopen zeiken op een HP topic, terwijl er een heel subforum over Twilight is.
    Ben ik nu gek?

    uhhhhh, het was een grapje? Welk mens die een spreuk van HP als username heeft, als woonplaats "hogwarts" heeft en 2 HPverhalen heeft, haat Harry Potter nou? x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    uhhhhh, het was een grapje? Welk mens die een spreuk van HP als username heeft, als woonplaats "hogwarts" heeft en 2 HPverhalen heeft, haat Harry Potter nou? x)


    Een idioot, haha.
    Sorryyy, had even niet naar je username gekeken :$


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Delirious schreef:
    Serieus nog nooit van Merlijn de tovenaar gehoord? D:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    grapefruit schreef:
    (...)

    Een idioot, haha.
    Sorryyy, had even niet naar je username gekeken :$

    Whahaha, falend x) Je bent pas echt idioterig als je een man zonder neus stom vind. En Draco maakt alles goed -kwijlt-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Celestial schreef:
    Merlijn is toch een hele bekende tovenaar?.


    Tinka & Ghunter.

    Merlijn is een tovenaar. (cat)

    Merlijns harige -


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    TW schreef:
    Merlijn is een tovenaar. (cat)


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Merlijn is een van de meest beroemde tovenaars uit de geschiedenis, en ze gebruiken zijn naam als een soort vloek, zoals wij dreuzels uitdrukkingen zoals 'o mijn God' hebben. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan