• Stel je voor je bent de vriendin van taylor lautner of justin bieber. (of een andere willekeurige ster)
    Juilie zijn al een paar jaartjes samen. En je vind het tijd voor de volgende stap. Jij wil de bruiloft graag bescheiden houden en in een klein kringentje van mensen die dicht bij juilie staan. Maar omdat hij beroemd is staat de pers te springen om een plaatje van juilie bruiloft te schieten.

    Wat zou jij dan doen?

    Ik zou zeggen dat ze wel mogen komen maar dat ze niet langer dan een uur mogen blijven. Hij is nu eenmaal beroemd en dat moet je erbij nemen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:44 ]

    Ik zou nooit met een ster trouwen, enkel voor Tom Felton en Matthew Gray Gubler maak ik een uitzondering :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Van mij mogen ze een paar foto's schieten, maar ze mogen dan niet langer dan een uur blijven.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Van mij mogen ze een paar foto's schieten, maar ze mogen dan niet langer dan een uur blijven.


    Smile and live.

    Ze mogen wel wat foto's maken ja, maar daar blijft het ook bij. Het is mijn bruiloft, niet die van de hele wereld.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou niet zo snel trouwen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik zou waarschijnlijk de foto's verkopen en de opbrengst aan een goed doel geven ofzo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik blijf liever bij down-to-earth-jongens die wél bereikbaar zijn. (:

    -geen beroemdheid dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vida schreef:
    Van mij mogen ze een paar foto's schieten, maar ze mogen dan niet langer dan een uur blijven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tragically schreef:
    Ik blijf liever bij down-to-earth-jongens die wél bereikbaar zijn. (:

    -geen beroemdheid dus.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik trouw alleen met mijn Kevin en die is godzijdank niet beroemd :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou op een geheime locatie trouwen en zelf de foto's (laten) maken, dan kan je zelf uitzoeken welke je wil dat er verschijnen en die duur doorverkopen, mwehe.


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik zou op een geheime locatie trouwen en zelf de foto's (laten) maken, dan kan je zelf uitzoeken welke je wil dat er verschijnen en die duur doorverkopen, mwehe.


    all I want is the taste that your lips allow

    Bij mij zou de pers niet mogen komen, het is mijn bruiloft, zoals eerder werd gezegd, niet die van de hele wereld. Inderdaad misschien een foto uitzoeken, verkopen en opbrengst aan een goed doel schenken.

    Romanian schreef:
    Ze mogen wel wat foto's maken ja, maar daar blijft het ook bij. Het is mijn bruiloft, niet die van de hele wereld.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ballad schreef:
    Ik zou op een geheime locatie trouwen en zelf de foto's (laten) maken, dan kan je zelf uitzoeken welke je wil dat er verschijnen en die duur doorverkopen, mwehe.


    Where words fail, music speaks