• (Klik op plaatje voor trailer)


    Type: TV
    Episodes: 47
    Status: Finished airing
    Producers: Madhouse, VAP, Viz Media
    Genres: Comedy, Drama, Music,
    Romance, Shoujo, Slice of Life
    Score: 8.631 (scored by 46662 users)


    Komatsu Nana moves to Tokyo, following after her boyfriend Shouji to gain a life she has always dreamed of. On a train bound for Tokyo, she meets Osaki Nana, the vocalist for the punk rock band "Blast", also moving to Tokyo to achieve her dreams of becoming a professional. Sharing the same name, the two of them perhaps through a twist of fate, ended up becoming flat mates in Tokyo, where together they support each other through each of their love lives and careers.



    Watch buddies.
    Het leek mij leuk om met een aantal mensen ongeveer tegelijkertijd de anime te kijken (: Dus bijvoorbeeld 1 episode per week en dan kunnen we er samen over praten, fangirlen of klagen over die verschrikkelijke filler episode. Zijn er mensen die hier aan mee willen doen?

    Episode 1

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 13:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaa dat wil ik wel :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    NANANANANANANANANA-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha, dat is er iig al één (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waren er filles in NANA? O.O
    Oeps, ik dacht dat alles bij het plot hoorde xd hahaha, ik vond alles wel leuk, behalve aflevering 47.
    Maar ja, ik ben de naruto fillers gewend en niet echt de goede fillers.

    Maar NANA blijft echt een geweldige anime en ik betreur alleen zeer het einde, dat er voor heeft gezorgd dat ik het net geen 10 kon raten, want als het einde van de anime goed was. Dan had ik het serieus een 10 gegeven en dan was mijn illustere duo een illuster trio. Echt jammer, hoewel natuurlijk aflevering 47 ook goede momenten had alleen legde het te weinig uit over het vervolg en is het meer een cruciaal plotpunt dan echt een einde.

    Ik ben van plan om heel misschien de manga ervan te lezen, want het is wel een favoriet van mij geworden. Alleen tja, waar haal ik de tijd vandaan xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Waren er filles in NANA? O.O
    Oeps, ik dacht dat alles bij het plot hoorde xd hahaha, ik vond alles wel leuk, behalve aflevering 47.
    Maar ja, ik ben de naruto fillers gewend en niet echt de goede fillers.

    Maar NANA blijft echt een geweldige anime en ik betreur alleen zeer het einde, dat er voor heeft gezorgd dat ik het net geen 10 kon raten, want als het einde van de anime goed was. Dan had ik het serieus een 10 gegeven en dan was mijn illustere duo een illuster trio. Echt jammer, hoewel natuurlijk aflevering 47 ook goede momenten had alleen legde het te weinig uit over het vervolg en is het meer een cruciaal plotpunt dan echt een einde.

    Ik ben van plan om heel misschien de manga ervan te lezen, want het is wel een favoriet van mij geworden. Alleen tja, waar haal ik de tijd vandaan xd


    Jup, er waren een paar stomme fillers :p Van die halve episodes, dus 14,5 oid. Heb me er dood aan geïrriteerd, gelukkig waren het er maar ongeveer drie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Jup, er waren een paar stomme fillers :p Van die halve episodes, dus 14,5 oid. Heb me er dood aan geïrriteerd, gelukkig waren het er maar ongeveer drie.


    Ohhh die samenvattingen xd
    Nou, ik vond ze niet heel erg, meer wat melig xd
    Je ziet dan ook Shoji weer daar zo zitten die heel neergezet wordt als de badguy wanneer die erbij is xd
    Ik Vond het wel grappig en zorgde voor wat afwisseling in de serie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ohhh die samenvattingen xd
    Nou, ik vond ze niet heel erg, meer wat melig xd
    Je ziet dan ook Shoji weer daar zo zitten die heel neergezet wordt als de badguy wanneer die erbij is xd
    Ik Vond het wel grappig en zorgde voor wat afwisseling in de serie.


    Hmm, dat wel, maar het waren wel echt fillers en ik baalde daar wel wat van.

    Hoe dan ook. Nog meer mensen die mee willen doen?:Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, thanks for warning me! ;D. Yess. Ik was al zoiezo wel van plan om de anime overnieuw te kijken, maar ik wou dat doen nadat ik klaar ben met de anderen (die ik op dit moment aan het kijken ben). Ik heb trouwens de eerste box op DVD, so yeah.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh nice! Ik wil ook altijd alle boeken, dvds etc etc van alles, maar zo een rijke tata ben ik helaas niet. Ik denk dat startdatun kerstvakantie wordt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Taka schreef:
    Waren er filles in NANA? O.O
    Oeps, ik dacht dat alles bij het plot hoorde xd hahaha, ik vond alles wel leuk, behalve aflevering 47.
    Maar ja, ik ben de naruto fillers gewend en niet echt de goede fillers.

    Maar NANA blijft echt een geweldige anime en ik betreur alleen zeer het einde, dat er voor heeft gezorgd dat ik het net geen 10 kon raten, want als het einde van de anime goed was. Dan had ik het serieus een 10 gegeven en dan was mijn illustere duo een illuster trio. Echt jammer, hoewel natuurlijk aflevering 47 ook goede momenten had alleen legde het te weinig uit over het vervolg en is het meer een cruciaal plotpunt dan echt een einde.

    Ik ben van plan om heel misschien de manga ervan te lezen, want het is wel een favoriet van mij geworden. Alleen tja, waar haal ik de tijd vandaan xd

    Nana de manga raad ik aan ik vind de manga persoonlijk beter dan de anime :)


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    (...)
    Nana de manga raad ik aan ik vind de manga persoonlijk beter dan de anime :)

    Dat is het ook. Gebeurd veel meer, waarbij het beter word uitgelegd. Daar word het niet zo afgehakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    NANA de manga wil ik al een gehele tijd lezen, maar ik kijk liever en tja. Ik moet me daar simpelweg overheen zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    NANA de manga wil ik al een gehele tijd lezen, maar ik kijk liever en tja. Ik moet me daar simpelweg overheen zetten.


    Dat heb ik ook altijd hoor, maar dan vooral omdat ik bij de meeste manga's de personen op elkaar vind lijken. Bij NANA is dit trouwens gelukkig niet, ik heb namelijk manga nummer 11 haha. Ik wil ze graag op papier lezen, maar zoals ik al zei ben ik geen rijke tata.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb NANA inmiddels al gezien, haha! En ik heb de manga gelezen, ben die nu aan het herlezen. Maar ik wil hier best aan meedoen! Want NANA is echt een geweldige serie (en ach, wat maken al die extra tranen uit, die huil ik toch wel om andere anime series anders ^^) Dus, dus count me in!


    wth.

    Oh leuk! Zal ik anders een tijdelijk lijstje erin gooien? Het is trouwens niet definitief oid, als je geen tijd meer hebt, tsja, dat is dan jammer :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.