Merlijn is denk ik wel de meest bekende tovenaar van de geschiedenis. Als je de verhalen van King Arthur kent.
Wij zeggen bijvoorbeeld 'Jezus' of 'GVD' en zij hebben dan 'Merlijns baard'.
Oppugno schreef:
(...)
Vast wel, maar ik dacht dat als van die tovenaarshoeden met sterretjes erop niet bestaan in HP, dan zou hij toch ook niet bestaan lijkt me O_o
@DarkSavior: wij behandelen saaie dingen met geschiedenis, zoals die stomme Karel de ikweetniethoeveelste -.-
Oppugno schreef:
(...)
Vast wel, maar ik dacht dat als van die tovenaarshoeden met sterretjes erop niet bestaan in HP, dan zou hij toch ook niet bestaan lijkt me O_o
@DarkSavior: wij behandelen saaie dingen met geschiedenis, zoals die stomme Karel de ikweetniethoeveelste -.-
Heb je de boeken gelezen - moet wel als je naar 'Merlijns baard' vraagt - maar daar zijn er genoeg tovenaars die hoeden met Sterren dragen. Kijk naar Smalhart/Lockheart.
Ze hebben het zelfs op gewaden
Merlijn was de tovenaar en Keltische druïde die volgens de sage, zoals beschreven in Geoffrey van Monmouths Historia Regum Britanniae, een rol heeft gespeeld bij de opvoeding en in het leven van koning Arthur, de zoon van de Engelse koning Uther Pendragon.
Lang leve Wikipedia *O*
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.