• Hey,

    waarom zeggen ze toch altijd "OH MERLIJNS..." in de HPboeken? Ik bedoel, wie is Merlijn en wat heeft hij met die mensen te maken?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Merlijn is toch een tovenaar?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Merlijn is toch een hele bekende tovenaar?.

    Merlijn is denk ik wel de meest bekende tovenaar van de geschiedenis. Als je de verhalen van King Arthur kent.
    Wij zeggen bijvoorbeeld 'Jezus' of 'GVD' en zij hebben dan 'Merlijns baard'.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Merlijn is like de bekenste tovernaar aller tijden?
    Nooit geschiedenis gehad ofzo xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Serieus nog nooit van Merlijn de tovenaar gehoord? D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Serieus nog nooit van Merlijn de tovenaar gehoord? D:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Delirious schreef:
    Serieus nog nooit van Merlijn de tovenaar gehoord? D:

    Vast wel, maar ik dacht dat als van die tovenaarshoeden met sterretjes erop niet bestaan in HP, dan zou hij toch ook niet bestaan lijkt me O_o

    @DarkSavior: wij behandelen saaie dingen met geschiedenis, zoals die stomme Karel de ikweetniethoeveelste -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Vast wel, maar ik dacht dat als van die tovenaarshoeden met sterretjes erop niet bestaan in HP, dan zou hij toch ook niet bestaan lijkt me O_o

    @DarkSavior: wij behandelen saaie dingen met geschiedenis, zoals die stomme Karel de ikweetniethoeveelste -.-

    Haha wij ook.


    Has no one told you she's not breathing?

    Oppugno schreef:
    (...)
    Vast wel, maar ik dacht dat als van die tovenaarshoeden met sterretjes erop niet bestaan in HP, dan zou hij toch ook niet bestaan lijkt me O_o

    @DarkSavior: wij behandelen saaie dingen met geschiedenis, zoals die stomme Karel de ikweetniethoeveelste -.-



    Heb je de boeken gelezen - moet wel als je naar 'Merlijns baard' vraagt - maar daar zijn er genoeg tovenaars die hoeden met Sterren dragen. Kijk naar Smalhart/Lockheart.
    Ze hebben het zelfs op gewaden


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    You fail at life

    Merlijn was de tovenaar en Keltische druïde die volgens de sage, zoals beschreven in Geoffrey van Monmouths Historia Regum Britanniae, een rol heeft gespeeld bij de opvoeding en in het leven van koning Arthur, de zoon van de Engelse koning Uther Pendragon.

    Lang leve Wikipedia *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hooligan schreef:
    You fail at life

    Keihard, maar waar (bloos). Dit is toch iets wat je eigenlijk hoort te weten :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lang leve Wikipedia *O*

    Haha dank je, omg ik schaam me nu. Maar ik verdiep me in mensen zonder neusen en niet in vieze, oude tovenaars met sterretjes.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh Merlijn tangaslip! D8


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    Oh Merlijn tangaslip! D8

    Ja haha, die was de geniaalste. Van Ron of Hermione, toch?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...