• Ik las net een topic waarin iemand praat over dromen over HP, nou, dat heb ik dus ook!
    Ik had laatst een nachtmerrie (ach, het was ook best leuk) waarin ik het met Snape aan het doen was :|
    Het was best leuk hoor, maar een paar uur (in mijn droom) later ging ik mensen wurgen met hun Zweinstein-stropdassen :$
    Iemand die ook zulke rare dromen heeft??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oud. Topic. >.<

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:10 ]


    comfort in c h a o s

    Het is toch niet erg als zo'n topic als deze gebumpt wordt? Je kan er nog steeds op antwoorden dus waarom zo'n drama?
    Als het een probleem was dat al was opgelost, oké. Maar hier kan je gewoon op verder reageren...
    Ik zie het probleem niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had ooit eens gedroomddat harry Potter een geit was, en dat ie ontsnapt was. En ik heb ook eens gedroomd dat ik Ginny was (niet zo raar, ik had een nieuwe Ginny-laptop-achtergrond en iedereen dacht dat ik dat was) en dat ik stoelen maakte van EIEREN! :S


    Define "good".

    Ik droomde dat ik ziek was en in de camper lag, terwijl we door de straat van Harry [Styles] reden. Mijn moeder heeft hem toe gevraagd om binnen te komen, maar het was niet alleen Harry die aanwezig was. Ook Zayn, Louis, Niall en Liam kwamen binnen en namen plaats op mijn bed. Wat een Awkward was het toen ik merkte dat mijn haar er niet uit zag en mijn gezicht, laten we daar maar niet over beginnen. Een droom, maar dat van mijn gezicht etc, was een nachtmerrie >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ja 3 keer, Voldie wil me dood......


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kanade schreef:
    ... O____O

    Nee.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Snape is awesome (:
    Begrijp het wel hoor!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Een tijd geleden droomde ik dat ik achterop een bezem zat, hoog in de lucht, en dat terwijl ik hoogtevrees heb. Brr... :S


    26 - 02 - '16

    Ik droom altijd de meest random dingen, je kunt het je niet voorstellen. (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ken ik.. Ik heb ook soms van die überrare dromen, maar sommige"n helpen me ook verder met mijn story's :Y)
    al heb ik soms wel de gewoonte te praten in mijn slaap, tot groot amusement van mijn beste vriendin, die met de camera van haar GSM dat dan filmt... >.<
    achja, het bezorgt ons leuke momenten op slaapfeestjes xD