• Ik las net een topic waarin iemand praat over dromen over HP, nou, dat heb ik dus ook!
    Ik had laatst een nachtmerrie (ach, het was ook best leuk) waarin ik het met Snape aan het doen was :|
    Het was best leuk hoor, maar een paar uur (in mijn droom) later ging ik mensen wurgen met hun Zweinstein-stropdassen :$
    Iemand die ook zulke rare dromen heeft??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik droomde ooit dat mijn lagere school werd aangevallen door reuze spinnen zo groot als huizen.
    Een leerkracht die mij niet kon zien of ruiken, probeerde me te beschermen maar werd toch gevangen in zo'n web.
    Ik kon ontsnappen maar voordat er nog iets kon gebeuren, werd ik wakker


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wil je een rare droom horen? Ik zal een eerder bericht even kopiëren, direct getypt nadat ik wakker werd...

    Maar hé, ik werd vanochtend dus gewekt om half acht, omdat mijn andere broertje (jaja ik heb er twee, niet zo awesome) naar school moest en hij anders niet bij het cadeautjes uitpakken kon zijn... Ik werd wakker en dacht: shit, ik weet dat ik gedroomd heb maar helemaal niet meer waarover!!

    Godzijdank ben ik terug in bed gaan liggen na de cadeautjes, want ik ben nu voor de tweede keer wakker geworden en gelukkg schoot me nu al gauw wat te binnen wat ik daarnet in korte tijd nog gedroomd heb.

    Het was heel raar, ik was met familie (?) op een soort toneelstukachtige filmset, eerst kwamen er ballerina's en daarna een set met een grote slagerskeuken, daarvoor zat een rijtje hele enge mensen, kannibalen gok ik. Dan zat daarvoor nog een rij banken voor de toeschouwers.

    In de keuken zat een kok met een snor en een meisje van mijn school, die ik overigens niet eens ken, maar ze is een heel eng meisje om te zien. Hoe het precies ging weet ik niet helemaal meer, maar op een gegeven moment moesten er kandidaten komen om te worden opgegeten en pakte één van die ballerina's mijn armen beet, ik moest meespelen en helemaal slap hangen, zodat ze me konden tillen als marionet. Dus zij zo met mijn armen te zwaaien en ik moest mee die set op. Er kwamen ook wat oude mannen en vrouwen bij, dus ik schreeuwde: "Waarom neemt u niet die oude mensen, ik ben nog zo jong en heb nog een heel leven voor me!" Heeeel vaag, I know. Ik wist inmiddels niet meer zo zeker of het nou gespeeld was of dat het echt was, dus ik sprong over een kuil in de keuken heen, wat die daar ook deed, en toen kwam dat enge meisje met allemaal slangen aanzetten en ging ik vragen of ze giftig waren. Geen antwoord, maar ik werd wel door rente gebeten toen dat meisje langsliep. Een witte slang was het geloof ik. Meer weet ik niet van dat deel droom, behalve dat ik gewoon bleef leven..

    Waaaaant daarna kwam nog een droom!! Ken je dat, dat je allemaal verschillende dromen hebt en je daar stukjes van kan herinneren? Nou ja, ik had geluk, want Harry Styles kwam nog even langs in mijn droom. In dezelfde tram als ik zat (: hij zei niks verder, hij lachte alleen maar zijn tanden bloot, vond ik niet zo erg om naar te kijken. Na die tram stapte ik uit en kwam ik bij een hele rare school terecht, waar ik totaal niet wist wat ik moest doen en kreeg ik ruzie met een lerares omdat er nergens stond aangegeven wat 5VWO leerlingen moesten doen. En zo kwam ik terecht in een bibliotheek: einde droom, want mijn moeder maakte me wakker.


    Als je dit helemaal gelezen hebt, heb ik kostbare minuten van je leven verspild met nutteloze vreemde info.


    JDN.

    weird...O.o
    Euhm ik kan mijn dromen bijna nooit herinneren..

    MaakGeloof schreef:
    Seks met Snape? Het seks-gedeelte kan ik nog begrijpen. Maar Snape? Of all people!
    En om even antwoord op je vraag te geven: Ja, ik heb ook regelmatig de meest vreemde dromen.


    Ik dacht ook zoiets van: WTF ís dit?!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Celestial schreef:
    ... O____O

    Nee.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik droomde ooit eens dat ik een leerling was van Hogwarts. Best kut als je de volgende dag ( maandag ) naar je gewone school moet ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Je deed het met Snápe?
    HAHAHAHAHA.
    - out -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb altijd rare dromen die ik niet kan uitleggen.
    Zo droomde ik eens in een soort.. survival te zitten? Vrienden en ik waren verkleed als personages uit LotR en.. 1 level ofzo moesten we over een brug met daaronder een monster ofzo. Brug ging kapot. Daarna kwamen we in een water level met allemaal ruïnes met veel doorgangen, we moesten de juisten vinden voordat een grote vis ons op at. Toen kwamen we in een boot en vijanden naast de boot schoten op en en.. dunno.

    Een huis.. ik weet niet wat voor huis, een boom.. geen idee, zo raar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha :'D
    Ieuw, gelukkig niet.
    Maar ik droomde onlangs wel dat Tom Felton me een bankkaart kwam geven en toen wenend wegliep, erg vaag allemaal(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    snape O___o
    soms wel rare maar ook leuke vroeger (en nu nog steeds) was ik fan van avatar en toen droomde ik dat ik kon water sturen zo grappig :3


    Shoganai i ne~

    haha. seks met snape.. interessant. xd
    nou ik heb een keer een droom gehad dat Voldemort mijn vader was. Was wel leuk eigenlijk. Ook heb ik een keer gedroomd (lang geleden ik was een jaar of 13) dat Ron Weasley mijn vriendje was. -.-' haha.


    ed westwick <3

    Nou ik heb een soort van HP story die heel melig is en daar zit een stukje in wat zich afspeelt op een tankstation (nog niet online...)

    En ik droomde dat dus XD


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Moest dit nu echt gebumpt worden.. Dit is bijna een jaar geleden.

    Puntjuuhh schreef:
    Nou ik heb een soort van HP story die heel melig is en daar zit een stukje in wat zich afspeelt op een tankstation (nog niet online...)

    En ik droomde dat dus XD


    Dit is al het zoveelste oude topic dat je bumpt. Stop ermee.


    quidquid excusatio prandium pro

    Puntjuuhh schreef:
    Nou ik heb een soort van HP story die heel melig is en daar zit een stukje in wat zich afspeelt op een tankstation (nog niet online...)

    En ik droomde dat dus XD

    Niet aanvallend bedoeld, maar het is me vaker opgevallen dat je topics omhoogschopt die al erg oud zijn. Dit is niet de bedoeling, dus om te voorkomen dat je nu heel Quizlet achter je aankrijgt, adviseer ik je nu gewoon om dat niet te doen.
    En sorry dat ik het nu weer bump, maar dat wilde ik even kwijt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.