• Sorry voor nóg een vraag, maar ik heb plots heel veel vragen. Nou ja, dan allemaal maar in dit topic :3

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    5. Is Voldie een faunaat?

    Sorry :$


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    -ligt plat door de titel-

    Het klonk zo droog O.O

    nou.. doordat hij zoveel gedaanteverwisselingen is ondergaan,
    ik weet neit waarom,
    it's all liiieeesss!!!
    omdat Voldie te awesome is om zomaar dood te gaan
    en.. goede vraag o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1. Volgens mij begint hij steeds meer op een slang te lijken, en tja, die hebben geen neus.
    2. Schooluniformen, he. Dat gebeurt in real life ook, heb het met eigen ogen gezien in Engeland :')
    3. Hij vindt zijn look gewoon stoer, denk ik.
    4. Tja, ze zijn nobel he. Dan gebruiken ze denk ik niet de Vloek des Doods, maar zoeken andere oplossingen.
    5. Nee, Voldie is volgens mij een krachtige Duistere Magiër die dus verschillende transformaties kan ondergaan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    VampyreAngel schreef:
    -ligt plat door de titel-

    Het klonk zo droog O.O

    nou.. doordat hij zoveel gedaanteverwisselingen is ondergaan,
    ik weet neit waarom,
    it's all liiieeesss!!!
    omdat Voldie te awesome is om zomaar dood te gaan
    en.. goede vraag o.o

    Ja, Voldie is gewoon 100% perfect, awesome, IK WIL MET HEM TROUWEN *hysterisch* Maar dat kan niet, ik ga al met Draco, Snape en Ronnieponnie.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    1. Ik heb een hoop theorieën bedacht en gelezen, maar niets officieels.
    2. Nee, ik draag ook zo vaak stropdassen.
    3. Hij heeft het niet nodig (x
    4. Omdat het een onvergeeflijke vloek is, denk ik. En het zo ook niet zo veel uithalen, aangezien hij gruzielementen had. (Ligt er natuurlijk aan op welk moment je bedoelt.)
    5. Denk ik niet. Nooit van gehoord in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 23:22 ]


    Felix

    1. Hij had een nieuw lichaam moeten maken, dat is gewoon niet helemaal gelukt.
    2. Nee, ik draag ook stropdassen. :')
    3. Dat doet ie wel neem ik aan.
    4. Heeft geen nut, hij had zijn ziel in stukken gespleten en verborgen.
    5. I don't think so. le click

    ... ik krijg binnekort kittens en ik noem ze Voldie en Draco :Y)
    .. no, for real


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet alleen 4: Voldemort had gruzielementen, die moet je kapot maken voordat hij echt dood dood is. Als je hem vermoord terwijl de gruzielementen er zijn, blijft hij leven.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Volgensmij door een vloek
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Op Hogwards is blijkbaar geen tijd voor meiden-meisjes gedoe :Y)
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Hij is gewoon vies.
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    1. Ze zijn goede tovenaars, alleen slechte tovenaars zouden Onvergeeflijke Vloeken gebruiken
    2. Askaban

    5. Is Voldie een faunaat?
    Nee


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    VampyreAngel schreef:
    ... ik krijg binnekort kittens en ik noem ze Voldie en Draco :Y)
    .. no, for real

    OMD! Draco zal wel de liefste zijn. En Voldie moet op het einde in stukjes uit elkaar spatten. Mag ik dan zijn neus? :$


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die eerste kan ik beantwoorden: Voldemort had een nieuw lichaam nodig en hiervoor heeft hij iets, ik weet niet meer wat, van Nagini, zijn slang moeten gebruiken. Daardoor heeft hij de 'neus' van een slang. Het komt er dus op neer dat dankzij Nagini hij een eigen lichaam kreeg.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o

    Haha :'D

    Wrm Voldemort geen neus heeft? Wil ik ook wel weten.. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Orchideous schreef:
    Die eerste kan ik beantwoorden: Voldemort had een nieuw lichaam nodig en hiervoor heeft hij iets, ik weet niet meer wat, van Nagini, zijn slang moeten gebruiken. Daardoor heeft hij de 'neus' van een slang. Het komt er dus op neer dat dankzij Nagini hij een eigen lichaam kreeg.


    .. i want a whole kitty D: not pieces


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    4: Omdat Avada Kedavra een onvergeeflijke vloek is en je daarmee in Azkaban kan belanden en Voldemort had toch zijn ziel gespleten in zeven stukken? Eerst moet je al de gruzielementen vernietigen en dan pas is hij kwetsbaar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    4: Omdat je dan onder andere dus enorm in de penarie zit en omdat dan je eigen ziel ook wordt gespleten (denk ik) omdat je dus die vloek des doods gebruikt.


    No growth of the heart is ever a waste

    1. Tis een slange lief hebber ofzo iets, nee geen idee
    2. Hoort bij de uniformen die ze moeten dragen
    3. Hij is dom
    4. Voldemort moest Harry eerst doden omdat harry een gruzielement was, dus mocht Voldemort niet dood, eerst moest Voldemort Harry doden
    5. nee voldemort is geen faunaat