• Ik las net een topic waarin iemand praat over dromen over HP, nou, dat heb ik dus ook!
    Ik had laatst een nachtmerrie (ach, het was ook best leuk) waarin ik het met Snape aan het doen was :|
    Het was best leuk hoor, maar een paar uur (in mijn droom) later ging ik mensen wurgen met hun Zweinstein-stropdassen :$
    Iemand die ook zulke rare dromen heeft??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ... O____O

    Nee.

    raar genoeg ja.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Uhm, nee. Ik herinner me mijn dromen nooit D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    AHAHAHAHAH. xd.
    Ja, ik stond vooraan bij het Bieber concert. Toen ging hij opeens naar buiten toe en stond in een beertjes kostuum kerstliedjes te zingen. Ik werd lachend wakker (':


    To infinity and beyond •

    Haha, ja :'D
    Mijn nachtleventje is ook best interessant als ik er zo over na denk (krul)


    Let it come and let it be

    Ik heb nooit nachtmerrie's ook nooit gehad.

    Maar ik heb wel rare dromen, die zijn geheim


    "Ignite, my love. Ignite."

    Euuh... :|
    Nee, best wel lachen :P


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik had vannacht een leuke droom, ik schrijf het altijd op of teken het gelijk als ik wakker ben. (Lame)

    Maar ik droomde eergister dat ik een man achterna zat die levende dieren onder zijn auto plakte, en toen ging rijden, en toen hakte ik zijn hoofd af. Vervolgens werd ik wakker op 9 uur sochtends, viel ik in slaap, en droomde ik dat ik zijn hoofd in de bosjes moest gooien en mijn handen en armen onder het bloed zaten, niet echt fijn.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik droom dat de wereld gefrituurd wordt nso.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn raarste droom was dat ik Voldemort een keer midden in de stad zag lopen en ik niks tegen hem zei. Ieder normaal mens zegt toch iets tegen een man zonder neus O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Defensive schreef:
    Uhm, nee. Ik herinner me mijn dromen nooit D:


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn raarste droom was:
    Mijn zus had mijn broer en ouders vermoord . Door een mes van een afstand in de rug te gooien zodat ze omvallen en dan met een zware tas naar ze toe lopen en op hun hoofd zetten zodat ze schedel breekt en je dood ben.Mijn zus(beslyterin) zij dat ze mij niet zou vermoorden. toen ging de deur bel en toen kwam Melissa (een vriendin van mijn zus en zit hier op Q ) heel raar naar binnen via de voor deur . Ik wilde weg rennen en toen kreeg ik een mes in mijn rug. Viel ik en kreeg de tas op mijn hoofd :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik droom echt van die stomme dingen zoals dat ik mensen pest en ik huil en weet ik veel. :')
    Maar wtf, seks met Snape! x'D

    Doet mij hieraan denken:


    Where there is a sea there are pirates...

    Oef... XD


    Life is hard and then we die

    Seks met Snape? Het seks-gedeelte kan ik nog begrijpen. Maar Snape? Of all people!
    En om even antwoord op je vraag te geven: Ja, ik heb ook regelmatig de meest vreemde dromen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg