perfect bestaat niet, want anders word je enkel teleurgesteld zelfs mijn vriendje vind ik niet perfect (al is hij het bijna voor mij ) maar perfect is ook gewoon saai...
maar omdat mijn vriendje voor mij perfect is met zijn imperfecties, zal ik hem wel ff beschrijvn
1: zijn zwarte haren. Ze zijn net niet golvend genoeg om golvend te zijn, maar hij heeft veel haar, halflangerig, en ik vind het zalig om er door te gaan met mijn vingers
2: zijn licht blauwe ogen waar ook iets grijs en (zeeeeer licht) groens inzit. het is alsof je naar de hemel kijkt op een zachte lentedag net na de winter.
3: zijn suits! ik hou er gwn van :p
4: zijn lach ik hou echt van die lach, zo eerlijk en... tjah, ik kan het niet goed beschrijven.
5: zijn schouders. Ik hou echt van zijn schouders en rug, omdat ze dun zijn, maar niet mager. ik hou echt ervan dat ik zijn schouderbladen zo goed kan voelen onder mijn handen
6: zijn persoonlijkheid, het belangrijkste. Ik zou veel te lang typen als ik alles zou uit leggen, maar hij is gwn wow. en grappig. lief. schattig. slim. getalenteerd. ...
7: het feit dat hij zo'n goed poet, acteur, schrijver,... is. en ookal heb ik hem nog niet horen spelen, hij heeft een elektrisch gitaar Ö zalig toch!
8: hoe ambitieus hij is. hij gaat nu voor 2 jaar in nederland studeren, tegelijk meehelpen aan een of ander tijdschrift van de wolven van la mancha, zijn eigen productiehuis op orde houden (Walrus Productions),...
9: hoe ik helemaal mezelf kan zijn bij hem. er is niks waarover ik niet kan praten met hem, en ik vind niks zaligers dan 's nachts gwn in bed liggen, ik in zijn armen en pratend over alles en niets.
10: het feit dat ik nog zoveel kan zeggen.
ik hou van hem.
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.