• Spoilers!

    Welk moment vond je het allermooiste en in welke film was dat?

    Ik ga volgende week naar HP72, maar van wat ik heb gehoord ga ik denk ik het moment dat Snape overlijdt het mooist vinden. Jullie?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 21:49 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Celestial schreef:
    Zó veel momenten. Ik kan er zo echt geen opnoemen.
    Het zijn gewoon geweldige boeken en geweldige films.


    Het heeft zelfs zo prachtige filmmuziek altijd (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 23:29 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    -denkt na- zoveel mooie momenten.. M'n favorite is denk ik wanneer Harry Dobby begraaft in 7.2


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mudblood schreef:
    Ehm, alle momenten met Lucius en Draco Malfoy. :'D
    Die twee zijn zo heerlijk evil. (wbw)

    Dat vind ik nou ook. -.-
    Maar er waren zoveel andere leuke momenten. Ik zou echt niet kunnen kiezen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    HP 7.2 = EPIC. echt, i LOVE alle films, maar deze was gewoon absoluut de beste


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    te veel om op te noemen>__<


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Celestial schreef:
    Zó veel momenten. Ik kan er zo echt geen opnoemen.
    Het zijn gewoon geweldige boeken en geweldige films.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mudblood schreef:
    Ehm, alle momenten met Lucius en Draco Malfoy. :'D
    Die twee zijn zo heerlijk evil. (wbw)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Deel 1: Wanneer Ron zich opoffert op het schaakbord en Hermione Harry vertelt hoe dapper hij is en dat hij door moet gaan. En op het einde, wanneer Harry zegt: "Oh, I'm not going home. Not really."
    Deel 2: Wanneer Hermione versteent is en Harry tegen haar praat. "We need you, Hermione. Now more than ever". En wanneer Dobby Harry redt van Lucius: "You shall not harm Harry Potter!"
    Deel 3: Wanneer Sirius Harry vraagt bij hem te komen wonen: "I understand that you rather live with your uncle and..." "You've got a house? When can I move in?"
    Deel 4: The Yule Ball, vooral wanneer Hermione huilt en tegen Ron schreeuwt: "Ron, you've ruined everything! Now go to bed!" En de toespraak van Dumbledore over Cedric.
    Deel 5: Als Harry Cho zoent en als hij met Sirius praat en als Filch ziek wordt van die snoepjes, en het afscheid van de Weasley twins.
    Deel 6: De delen met Draco en de Vanishing Cabinet, als Snape Dumbledore vermoord (niet gemeen tegen Dumbledore, maar Snape en Draco en Bellatrix zijn daar awesome).
    Deel 7.1: The Tale of the Three Brothers en als Hermione en Ron Für Elise spelen..
    Deel 7.2: Alle delen met Neville (vooral zijn speech en als hij zo'n 100man over de brug lokt en dan bijna valt: "Well, that went well.") De delen met McGonagall: "Boom?" "Boom. Ask Finnigan, I believe he knows everything about firework." && "I always wanted to use that spell". En als Draco overloopt naar The Dark Side (waar hij niet thuishoort), en de herinneringen van Snape.

    Sorry, ik kon niet kiezen. Ik vind vast meerdere delen leuk, maar dit schoot me nu te binnen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh, als Sirius dood gaat. Hoe Dan aan het schreeuwen is daar... wtf, hij is echt heel goed O_O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vond de scene waarin Hermione en Harry aan het dansen zijn in HP 7.1 heel erg mooi.

    Edit:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 21:01 ]


    If we had not a soul, music would have created it.