• Een verhaal schrijven over een necrofiel oftewel iemand die geilt op seks met lijken, whaha. Het wordt een stand alone, en ik heb een klein stukje:

Het licht van de ondergaande zon door het raam kuste haar kruin teder, terwijl ik mijn hart liet vollopen met een pure, bijna onmenselijke vorm van passie. Zachtjes liet ik mijn vingertoppen langs haar kaaklijn glijden. Ze was prachtig. Te prachtig voor deze wereld. Haar lange, kastanjebruine krullen lagen als een waaier over het kussen verspreid, en een langzaam vervagende rode blos sierde haar bleke huid. Ik bewoog mijn handen voorzichtig over haar borsten, alsof ze van glas gemaakt waren en elke aanraking ze kon breken.

Afmaken of niet? (cat)

Edit: Here's the story ^^ Click.

[ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:45 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Genius schreef:
    Dat is sick.. dus ja maak maar af :'D

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Created schreef:
    Het is origineel alhoewel het wel echt ziek is. Maar maak maar wel af. Als je 'm af hebt, meld het dan maar op het forum, ik zal 'm lezen.

Zou je me een berichtje kunnen sturen als je 't af hebt? :$

It ain't broke, so don't fix it.

Doe ons dat niet aan.

... But I'm weak, and what's wrong with that?

N'awww, dat was ook een van mijn ideeën. ):
    Maar, juist daarom. Ik zeg doen flauw, en kan je een berichtje naar me sturen wanneer het online komt?

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Ja, meld het even als ie begint! =)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Endlich schreef:
    Dat is best wel... ziek. Maar, ik zeg doen, er blijkt toch niets ziek genoeg voor Q.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

ik zou het ook doen xD en het is trouwens mooi geschreven (H)

Genius schreef:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Als het af is wil ik dat je me waarschuwt aub! Want dan maak ik ook zo'n verhaal en dan gaan we er met opzet ophef over maken zodat het een nieuwe trend op Q wordt, hahaha. :'D

Where there is a sea there are pirates...

Genius schreef:

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Hooligan schreef:
    Ik voel me een pervert, maar; ja :')

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Ha, dat is echt fucked up gruwelijk.
    Nice :]

No growth of the heart is ever a waste

Het is bijna af, nog even geduld ^^

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Voor iedereen die ik geen PB heb gestuurd: de story staat online, zie de link: Click.

Zo ranzig, zo slecht, zo verkeerd, maar daarom des te beter =3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.