• Een verhaal schrijven over een necrofiel oftewel iemand die geilt op seks met lijken, whaha. Het wordt een stand alone, en ik heb een klein stukje:

    Het licht van de ondergaande zon door het raam kuste haar kruin teder, terwijl ik mijn hart liet vollopen met een pure, bijna onmenselijke vorm van passie. Zachtjes liet ik mijn vingertoppen langs haar kaaklijn glijden. Ze was prachtig. Te prachtig voor deze wereld. Haar lange, kastanjebruine krullen lagen als een waaier over het kussen verspreid, en een langzaam vervagende rode blos sierde haar bleke huid. Ik bewoog mijn handen voorzichtig over haar borsten, alsof ze van glas gemaakt waren en elke aanraking ze kon breken.

    Afmaken of niet? (cat)

    Edit: Here's the story ^^ Click.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:45 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    DarkSavior schreef:
    Zo ranzig, zo slecht, zo verkeerd, maar daarom des te beter =3

    Het is onnodig om 2x dezelfde reactie over het verhaal neer te zetten koala :'D

    OT: Ik vind hem echt geweldig haha


    -

    growsee, maar een als je er een storie van maakt ben je wel goeed


    Beautiful thing is never perfect.

    Genius schreef:
    (...)
    Het is onnodig om 2x dezelfde reactie over het verhaal neer te zetten koala :'D

    OT: Ik vind hem echt geweldig haha

    Jawel, dat moet zelfs =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jawel, dat moet zelfs =3

    Staat nergens in de regels (clown)


    -

    Uit dat stukje kan ik opmaken dat je wel prachtig kan schrijven hoor, het idee vind ik echt... BLEGH! Maar zeker doen. ;3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Genius schreef:
    (...)
    Staat nergens in de regels (clown)

    Wel in die van mij (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wel in die van mij (bloos)

    Tsss (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het is onnodig om 2x dezelfde reactie over het verhaal neer te zetten koala :'D

    OT: Ik vind hem echt geweldig haha


    3 keer, hij staat ook al in mijn GB x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.