• Ik zit hier heel rustig op het forum te zitten, en mijn moeder zit nog beneden. Hoor ik opeens de lichtschakeling aan en uit gaan op de gang, en die deur zit vet dichtbij mn bed o.o
    Ik was meteen onder de dekens gekropen, zat zo naar die deur te staren. Wou eigenlijk kijken, maar was daar natuurlijk weer te schijtluisachtig voor. Nu heb ik wel vaker dat soort dingen sinds we hier wonen, maar nooit zo.. dichtbij.
    Ik hoor nu ook een deur of zo -,-

    HAHAHA, dat heb ik ook heel veel. Dan durf ik gewoon niet te kijken. Kun je voorstellen ik ben 18, bijna 19 ö.


    Harmonia Nectere Passus

    Kan niet iemand anders dat zijn dan? En ik zou toch gaan kijken, maar ja, dat ben ik, haha. Als ik bij je was, zou ik wel gaan kijken.
    Maar je blijft leven hoor, geen zorgen. Haha. (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiekem zit er een kabouter je te pesten. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Mss is je moeder gaan slapen ofzo? Of het zijn je buren. Ik heb de laatste tijd ook echt last van lawaaitjes terwijl iedereen in bed lig, maar dat is volgens mij de buur die gaat slapen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geloof je ook in geesten?
    Heb eens een hele nacht wakker gelegen o.o
    ik hoorde voetstappen op mijn kamer, een hand op mijn bureau tokkelen, een pen horen vallen en telkens weer oprapen, uiteindelijk om 4 uur 's nachts keek ik naar mijn bureau en zei duidelijk : Stop, laat me ajb met rust, ik wil slapen.

    Toen hield het op o.o


    Owl you need is love.

    NAPKINS schreef:
    Geloof je ook in geesten?
    Heb eens een hele nacht wakker gelegen o.o
    ik hoorde voetstappen op mijn kamer, een hand op mijn bureau tokkelen, een pen horen vallen en telkens weer oprapen, uiteindelijk om 4 uur 's nachts keek ik naar mijn bureau en zei duidelijk : Stop, laat me ajb met rust, ik wil slapen.
    (...)

    Geloof niet in geesten :') Maar als ik erin zou geloven, zou ik zeggen dat we er één hebben xd
    Beetje vreemd verhaal, de vorige bewoonster is met haar hoofd op de wcpot gevallen, en was toen dood o.o Toen we gingen verbouwen gebeurden er al van die typische dingen, dat de radio uitging, kleren vielen van m'n klerenhangers, dingen waren weg, deuren gingen opeens open. Ik was ook een keer alleen thuis toen ik vet genies op de gang hoorde, maar dan echt van een mens ;x

    Passerby schreef:
    Mss is je moeder gaan slapen ofzo? Of het zijn je buren. Ik heb de laatste tijd ook echt last van lawaaitjes terwijl iedereen in bed lig, maar dat is volgens mij de buur die gaat slapen.

    Nee, ons huis staat best afgelegen. En daarbij, ik weet zeker dat het van de gang komt ;3

    Disobedience schreef:
    (...)
    Geloof niet in geesten :') Maar als ik erin zou geloven, zou ik zeggen dat we er één hebben xd
    Beetje vreemd verhaal, de vorige bewoonster is met haar hoofd op de wcpot gevallen, en was toen dood o.o Toen we gingen verbouwen gebeurden er al van die typische dingen, dat de radio uitging, kleren vielen van m'n klerenhangers, dingen waren weg, deuren gingen opeens open. Ik was ook een keer alleen thuis toen ik vet genies op de gang hoorde, maar dan echt van een mens ;x

    Ik vind jouw huis eng.. :x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Laat een medium komen (nerd)


    Owl you need is love.

    Vida schreef:
    (...)
    Ik vind jouw huis eng.. :x

    Haha, ik ben er wel aan gewend ;3
    Vind dit soort geluiden heel dichtbij alleen nog steeds minder, maar als de deur opeens met een klik open gaat kijken we er niet echt meer van op.

    Leuk hus! Woon je der pas! Jeej spoken die je treiteren! Woehoee, okee ik heb niks te doen! Hmm, geen idee wat dat kan zijn!