• Een verhaal schrijven over een necrofiel oftewel iemand die geilt op seks met lijken, whaha. Het wordt een stand alone, en ik heb een klein stukje:

    Het licht van de ondergaande zon door het raam kuste haar kruin teder, terwijl ik mijn hart liet vollopen met een pure, bijna onmenselijke vorm van passie. Zachtjes liet ik mijn vingertoppen langs haar kaaklijn glijden. Ze was prachtig. Te prachtig voor deze wereld. Haar lange, kastanjebruine krullen lagen als een waaier over het kussen verspreid, en een langzaam vervagende rode blos sierde haar bleke huid. Ik bewoog mijn handen voorzichtig over haar borsten, alsof ze van glas gemaakt waren en elke aanraking ze kon breken.

    Afmaken of niet? (cat)

    Edit: Here's the story ^^ Click.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:45 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat is sick.. dus ja maak maar af :'D


    -

    Ik voel me een pervert, maar; ja :')

    Ja, waarom ook niet? :'D
    Misschien word necrofilie nu wel de nieuwe hype op Q.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, waarom ook niet? :'D
    Misschien word necrofilie nu wel de nieuwe hype op Q.


    Whaha, dat hoop ik toch niet. Het wordt maar een SA hoor, geen 100-hoofdstukken lang verhaal haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ehh.. Ziek... Maar als ze dood is, kan ze toch geen rode blos meer op haar wangen hebben? ><'

    Confused schreef:
    Ehh.. Ziek... Maar als ze dood is, kan ze toch geen rode blos meer op haar wangen hebben? ><'


    Er staat ook langzaam vervagende (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat is best wel... ziek. Maar, ik zeg doen, er blijkt toch niets ziek genoeg voor Q.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    hahaha dat is ziek, maar toch blijf je lezen xd


    I miss the days when life was simple.

    Het is origineel alhoewel het wel echt ziek is. Maar maak maar wel af. Als je 'm af hebt, meld het dan maar op het forum, ik zal 'm lezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Assassin schreef:
    Ja, waarom ook niet? :'D
    Misschien word necrofilie nu wel de nieuwe hype op Q.

    Stel je voor! Ö gaat leuk worden, haha!
    Ik vind dat je het moet doen. :d


    Where there is a sea there are pirates...

    Nog een stukje:

    Het licht van de ondergaande zon door het raam kuste haar kruin teder, terwijl ik mijn hart liet vollopen met een pure, onmenselijke vorm van passie. Zachtjes liet ik mijn vingertoppen langs haar kaaklijn glijden. Ze was prachtig. Te prachtig voor deze wereld. Haar lange, kastanjebruine krullen lagen als een waaier over het kussen verspreid, en een gemaakte rode blos sierde haar bleke huid. Ik bewoog mijn handen voorzichtig over haar borsten, alsof ze van glas gemaakt waren en elke aanraking ze kon doen breken. De stilte die in de kamer hing had iets uitnodigends. Iets dat de lust in het diepste van mijn lichaam naar boven trok, en mijn zelfbewustzijn compleet verdoofde. Tergend langzaam, alsof elke seconde haar schoonheid deed toenemen, ontdeed ik haar eerst van haar zilveren, glimmende bedelkettinkje en daarna van haar ravenzwarte tuniekje. “Ik zal je geen pijn doen,” fluisterde ik. Ik drukte mijn lippen zachtjes op haar oor. Mijn handen gleden over haar heupen, en begonnen aan haar kanten slipje te sjorren. Ik voelde hoe mijn erectie tegen haar nu naakte lichaam aandrukte, en mijn lippen vonden hun weg van haar borsten naar haar buik.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 22:35 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het is ziek, echt ziek. Maar o zo leuk om te lezen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het is ziek, echt ziek. Maar o zo leuk om te lezen (bloos)


    Harmonia Nectere Passus

    Hooligan schreef:
    Ik voel me een pervert, maar; ja :')


    None but ourselves can free our minds.

    Ohmijngod.
    Quizlet is gek genoeg daarvoor. zeker doen!


    Owl you need is love.