• We zitten de sfeer en alles lekker te verkloten de afgelopen weken.

    Mensen gaan gewoon weg omdat ze het béu zijn, continu dat gezeik en gekut. Nou ik moet eerlijk zeggen, sinds ik terug ben, zit ik ook alleen nog maar op Quizlet voor de verhalen die ik schrijf en lees. Het forum gaat gewoon naar de kloten, omdat we continu het bloed onder elkaars nagels moeten vandaan halen.

    En weet je, sommige mensen gaan er met die opmerkingen echt óver! En dan heb ik het niet over wat Robbert zei. Sommige opmerkingen, kunnen mensen écht kweten, écht raken. Weet je waarom die mensen het toch typen/zeggen? Ze kunnen de mensen die ze kwetsen, niet overtreffen met hun eigen persoonlijkheid, dus gaan ze elkaar raken, recht in het hart. En sommige opmerkingen, zou je bij míj niet in mijn gezicht hoeven zeggen, dan had je een knal gehad. Maar dit is internet dus dit zou moeten kunnen? Flikker toch op!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:58 ]


    Let it come and let it be

    Fragile schreef:
    (...)
    Helaas is dat verboden, dus mag iedereen vrij reageren... en als jóú dat niet aan staat ga je weg. :')


    Maar ik ga nergens heen, sorry. :'D
    Moet ze er ook niet over zeuren maar oprotten. in feite is elk topic naar een bepaald aantal mensen gericht dus kom niet zeuren.


    Your make-up is terrible

    Stiekem is het nu een groepje tegen iets van 2 mensen


    (Be)lieve in (you)rself

    Elies94 schreef:
    (...)

    Ruzie kan anders ook best leuk zijn. Als je een beetje felle discussies hebt etc. Maar dit gaat echt over persoonlijke dingen volgens mij, dan kan ik het toch niet volgen en is het ook niets aan.


    Er is een verschil tussen ruzie en een discussie. En ruzies zijn over het algemeen niet leuk, maar dat vind ik dan. Het verpest de sfeer, dus ga ik ze uit de weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    > Slotje, aangezien dit uit de hand loopt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle