• We zitten de sfeer en alles lekker te verkloten de afgelopen weken.

    Mensen gaan gewoon weg omdat ze het béu zijn, continu dat gezeik en gekut. Nou ik moet eerlijk zeggen, sinds ik terug ben, zit ik ook alleen nog maar op Quizlet voor de verhalen die ik schrijf en lees. Het forum gaat gewoon naar de kloten, omdat we continu het bloed onder elkaars nagels moeten vandaan halen.

    En weet je, sommige mensen gaan er met die opmerkingen echt óver! En dan heb ik het niet over wat Robbert zei. Sommige opmerkingen, kunnen mensen écht kweten, écht raken. Weet je waarom die mensen het toch typen/zeggen? Ze kunnen de mensen die ze kwetsen, niet overtreffen met hun eigen persoonlijkheid, dus gaan ze elkaar raken, recht in het hart. En sommige opmerkingen, zou je bij míj niet in mijn gezicht hoeven zeggen, dan had je een knal gehad. Maar dit is internet dus dit zou moeten kunnen? Flikker toch op!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:58 ]


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Jullie zijn echt niet te geloven, sorry.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yes, I addmit. Mijn opmerking was echt, echt gemeen. Het spijt me dat ik zo harteloos was, Robbert. Ik had het gewoon even niet meer en ik heb er serieus spijt van


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap niet waar het allemaal over gaat, helaas.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    'Nu weet ik weer waarom je zo bent Je mist jou vriendinnetje, aawh arme jij'

    En hoezo gaat dat te ver dan? Ik snap het niet :'D


    -

    DarkSavior schreef:
    Yes, I addmit. Mijn opmerking was echt, echt gemeen. Het spijt me dat ik zo harteloos was, Robbert. Ik had het gewoon even niet meer en ik heb er serieus spijt van


    Spijt? Nadat hij salvo's moordneigingen over je heengoot? Nou sorry maar dit gaat me echt te ver.


    Your make-up is terrible

    Lololol like I care. Ga dan zelf weg als je het zo vreselijk vind hier.

    Atmosphere schreef:
    (...)



    DOCTOR!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Spijt? Nadat hij salvo's moordneigingen over je heengoot? Nou sorry maar dit gaat me echt te ver.


    Hé, waarom blokkeer je mij op msn voordat ik überhaupt iets kán zeggen?
    Ja, zo zeg ik het wel lekker in je gezicht ja. Btw, computer is geen gezicht.
    maar unblok me, dan kán ik praten (: Ipv op Quizlet ja.

    Genius schreef:
    (...)
    En hoezo gaat dat te ver dan? Ik snap het niet :'D

    Robbert was Pissed op 'm, en irriteerde zich aan die vele topic van 'Ik en die' 'Ik en die', en toen kreeg hij als sarcastische wederreactie dat.


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    (...)

    Spijt? Nadat hij salvo's moordneigingen over je heengoot? Nou sorry maar dit gaat me echt te ver.


    hij heeft nooit direct gezegd dat het om mitchell was maar hij voelde zich wel aangesproken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hooligan schreef:
    Lololol like I care. Ga dan zelf weg als je het zo vreselijk vind hier.

    Het vreselijkste van de hele site ben jij nog altijd, en door jóú laat ik me niet verjagen :3


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    (...)

    Spijt? Nadat hij salvo's moordneigingen over je heengoot? Nou sorry maar dit gaat me echt te ver.

    Ja zelfs dan heb ik er nog spijt van. Ik weet hoe erg zoiets iemand kan kwetsen, heb ik gisteren ook gehad. Daarom bied ik mijn excuus aan


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Robbert was Pissed op 'm, en irriteerde zich aan die vele topic van 'Ik en die' 'Ik en die', en toen kreeg hij als sarcastische wederreactie dat.

    Ja maar hoezo was die reactie zo gemeen dan :')


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Spijt? Nadat hij salvo's moordneigingen over je heengoot? Nou sorry maar dit gaat me echt te ver.


    Neem je dat serieus; ik werd gewoon agressief van alles. Ik zit nou eenmaal ingewikkeld in elkaar. Ik heb ook nooit gezegd dat ik het werkelijk over je vriendje had.


    We're all mad here.

    Hmm.. Zo'n topic als dit maakt het echt niet beter hoor.
    En als het nog steeds over die Mitchell en Nikki gaan, ze hebben pas net verkering, (dacht ik, sorry als ik het fout heb, ik ken ze verder niet namelijk) nu is het nog leuk en wauw dat ze verkering hebben maar over een weekje of twee is het 'gewoon' en lopen ze niet meer te kleffen, al vind ik dat kleffen nog meevallen trouwens, ik heb erger meegemaakt.


    Opgeven is geen optie.