• We zitten de sfeer en alles lekker te verkloten de afgelopen weken.

Mensen gaan gewoon weg omdat ze het béu zijn, continu dat gezeik en gekut. Nou ik moet eerlijk zeggen, sinds ik terug ben, zit ik ook alleen nog maar op Quizlet voor de verhalen die ik schrijf en lees. Het forum gaat gewoon naar de kloten, omdat we continu het bloed onder elkaars nagels moeten vandaan halen.

En weet je, sommige mensen gaan er met die opmerkingen echt óver! En dan heb ik het niet over wat Robbert zei. Sommige opmerkingen, kunnen mensen écht kweten, écht raken. Weet je waarom die mensen het toch typen/zeggen? Ze kunnen de mensen die ze kwetsen, niet overtreffen met hun eigen persoonlijkheid, dus gaan ze elkaar raken, recht in het hart. En sommige opmerkingen, zou je bij míj niet in mijn gezicht hoeven zeggen, dan had je een knal gehad. Maar dit is internet dus dit zou moeten kunnen? Flikker toch op!

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:58 ]

Let it come and let it be

Atmosphere schreef:
    (...)

Ja maar sommige mensen besluiten andere mensen te blokkeren voordat ze uberhaupt hun mening mogen geven ja (krul)

Moet je niet eerst heel schijnheilig gaan zeggen dat je nergens iets vanaf weet.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Moet je niet eerst heel schijnheilig gaan zeggen dat je nergens iets vanaf weet.

Ik snapte niet waarom je tegen mij begon, aangezien dit tussen jullie, Izzy en misschien Sevda was, maar omdat je mij er tóch in betrekt, laat me dan ook mijn zegje doen ja. (:

CountMeIn schreef:
    (...)
    Hoe zou jij je voelen, je vriendje is er vandoor, krijg je zo'n opmerking?

Ik weet toch helemaal niet dat z'n vriendin weg is, thefuck joh :')

-

Why so serious?

I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

Ik trek me terug, ik heb me excuus aangeboden en ik hoop dat robbert hem aanneemt.
    Meer kan ik niet doen en daarom heeft het geen zin om hier te blijven discusseren.
    Fijne avond nog allemaal

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Styles schreef:
    (...)
    Dan blijf ik erbij, dat verder Quizlet er niks mee te maken heeft, dus het ook niet met hun gedeeld hoeft te worden., ;3

Daar is dit topic voor?

Genius schreef:
    (...)

Kon je niet weten, pff wat een drama weer zeg.

We're all mad here.

Genius schreef:
    (...)

Néé, dat kon je ook écht niet opmaken uit die opmerking, he? Nee, nee :'D

CountMeIn schreef:
    (...)
    Néé, dat kon je ook écht niet opmaken uit die opmerking, he? Nee, nee :'D

Uh nee?

-

Atmosphere schreef:
    (...)

Ik snapte niet waarom je tegen mij begon, aangezien dit tussen jullie, Izzy en misschien Sevda was, maar omdat je mij er tóch in betrekt, laat me dan ook mijn zegje doen ja. (:

Ik stond er buiten totdat een zekere zin me even er over ging, daarnaast was dit topic ook bedoelt, voor andere mensen, die helaas offline zijn (cat)

Genius schreef:
    (...)
    Uh nee?

Ah, nvm.

[ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 20:16 ]

CountMeIn schreef:
    (...)
    Daar is dit topic voor?

Voglens mij is dit topic voor het feit dat de zweer op Quizlet is verpest.
    en je zecht zelf al waarom, omdat mensne constand ruzien.,
    dat is waar dit topic over hoort te gaan.
    vervolgens gaan jullie met ze alle onderling ruzie maken, en nee, daar heeft de rest met Quizlet dus niks mee te maken.
    want dat is ONDERLING!
    en een Topic is voor HEEL quizlet.
    (cat)

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Ik begrijp niet heel veel van dit topic.

- gaat stilletjes weer weg -

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Ik heb geen flauw idee waarom er ruzie is, maar ik moest ram aan dit video'tje denken. (:

Styles schreef:
    (...)
    Voglens mij is dit topic voor het feit dat de zweer op Quizlet is verpest.
    en je zecht zelf al waarom, omdat mensne constand ruzien.,
    dat is waar dit topic over hoort te gaan.
    vervolgens gaan jullie met ze alle onderling ruzie maken, en nee, daar heeft de rest met Quizlet dus niks mee te maken.
    want dat is ONDERLING!
    en een Topic is voor HEEL quizlet.
    (cat)

Als het je niet interesseert rot je maar op. Het topic is naar een bepaald aantal mensen gericht, net als een topic over JB aan die fans zijn gericht. Dan gaat ook niet de rest van Q zeiken dat het niet voor iedereen is en ze het maar ergens anders moeten bespreken.
    Dus als je het niet aanstaat, ga je maar in andere topics zeuren.

Your make-up is terrible