• We zitten de sfeer en alles lekker te verkloten de afgelopen weken.

    Mensen gaan gewoon weg omdat ze het béu zijn, continu dat gezeik en gekut. Nou ik moet eerlijk zeggen, sinds ik terug ben, zit ik ook alleen nog maar op Quizlet voor de verhalen die ik schrijf en lees. Het forum gaat gewoon naar de kloten, omdat we continu het bloed onder elkaars nagels moeten vandaan halen.

    En weet je, sommige mensen gaan er met die opmerkingen echt óver! En dan heb ik het niet over wat Robbert zei. Sommige opmerkingen, kunnen mensen écht kweten, écht raken. Weet je waarom die mensen het toch typen/zeggen? Ze kunnen de mensen die ze kwetsen, niet overtreffen met hun eigen persoonlijkheid, dus gaan ze elkaar raken, recht in het hart. En sommige opmerkingen, zou je bij míj niet in mijn gezicht hoeven zeggen, dan had je een knal gehad. Maar dit is internet dus dit zou moeten kunnen? Flikker toch op!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:58 ]


    Let it come and let it be

    Styles schreef:
    (...)
    Voglens mij is dit topic voor het feit dat de zweer op Quizlet is verpest.
    en je zecht zelf al waarom, omdat mensne constand ruzien.,
    dat is waar dit topic over hoort te gaan.
    vervolgens gaan jullie met ze alle onderling ruzie maken, en nee, daar heeft de rest met Quizlet dus niks mee te maken.
    want dat is ONDERLING!
    en een Topic is voor HEEL quizlet.
    (cat)

    Nou, veel plezier, in je ééntje met je blauwe naam, kun jij deze ruzie geen halt toeroepen? :'D


    Let it come and let it be

    Loveless schreef:

    Ik heb geen flauw idee waarom er ruzie is, maar ik moest ram aan dit video'tje denken. (:


    HAHA. I love jersey shore ;$


    YOU MAD

    Je kunt ook over het 'gezeik en gekut' heen lezen en gewoon niet gaan kijken of reageren op de topics waar dat in gebeurd. Dan heb je er ook geen last van :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Loveless schreef:

    Ik heb geen flauw idee waarom er ruzie is, maar ik moest ram aan dit video'tje denken. (:


    Haha, dat heb ik ook op tv gezien, hilarisch. Jersey Shore _O_


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nou, veel plezier, in je ééntje met je blauwe naam, kun jij deze ruzie geen halt toeroepen? :'D


    CAUSE IT'S ON, BITCH. (krul)

    Het is altijd zo hier. Ruzie, leuk, ruzie, leuk. Alleen de ruzie valt harder op dan dat het leuk is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Assassin schreef:
    (...)

    Beweer dan maar eens dat je het niet over hem had.
    Nouja, het meest briliante plan van het jaar hoor Robbert, even een topic maken en vertelt hoe je iemand het liefst wilt vermoorden omdat je je ergens aan irriteerd. Applaus.


    En ik dacht dat jij een aardig persoon was; flikker op. Je weet niks van mijn leven en waar ik elke fucking dag doorheen ga. En ik was al boos; en ik ergerde me inderdaad mateloos aan je vriendje. Hij praat enkel over zijn gebroken hart; zijn mannelijkheid; en nu dus over jullie. De andere helft ging over mijn fucking stiefvader. Waar jij niks van afweet; nee je hoeft niet heel mijn Privé leven te weten.

    Ik ga niet iemand voor een trein gooien omdat ie op een topic een enorme wannabe is. En zijn reactie was voor mij beledigend omdat ik geen vriendin heb; enkel een meisje die ik het liefst zo zou noemen maar dat kan nu eenmaal niet. En ja die zit in Duitsland. Voor één week - en je moest eens weten waar we doorheen zijn gegaan; want we hebben beide bindingsangst en er zijn talloze gesprekken geweest erover; talloze huilbuien geweest. En dan maakt hij er zon opmerking over.

    En als je nu nog iets te zeggen hebt wil ik dat graag persoonlijk van je weten, want ik wou het zelf netjes recht zetten en me aan Mitchell verontschuldigen tot ie die opmerking maakte. Ik had nl al het start bericht veranderd als je het niet gezien mocht hebben.


    We're all mad here.

    ruzie maken lucht meestal op i know, maar nu iedereen beetje zn zegje heeft kunnen doen nu weer allemaal gezellig doen?


    (Be)lieve in (you)rself

    Zo'n topic kan al niet zonder discussie --'
    Nja, ergens vind ik dat je gelijk hebt.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 20:20 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Charade schreef:
    Het is altijd zo hier. Ruzie, leuk, ruzie, leuk. Alleen de ruzie valt harder op dan dat het leuk is.


    Ruzie kan anders ook best leuk zijn. Als je een beetje felle discussies hebt etc. Maar dit gaat echt over persoonlijke dingen volgens mij, dan kan ik het toch niet volgen en is het ook niets aan.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als het je niet interesseert rot je maar op. Het topic is naar een bepaald aantal mensen gericht, net als een topic over JB aan die fans zijn gericht. Dan gaat ook niet de rest van Q zeiken dat het niet voor iedereen is en ze het maar ergens anders moeten bespreken.
    Dus als je het niet aanstaat, ga je maar in andere topics zeuren.

    Helaas is dat verboden, dus mag iedereen vrij reageren... en als jóú dat niet aan staat ga je weg. :')

    Sluit dit gewoon gvd.


    Has no one told you she's not breathing?

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nou, veel plezier, in je ééntje met je blauwe naam, kun jij deze ruzie geen halt toeroepen? :'D

    weetje, ik vind het best grappig, dat je zelf zuurt om ruzie's. maar er zelf aan meedoet. ;3
    en liever in me eentje, mijn mijn blauwe naam., en heel verder quizlet met een blauwe naam., dan hier me zelf verder in een ruzie betrekken.
    dus mazzel., (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fragile schreef:
    (...)
    Helaas is dat verboden, dus mag iedereen vrij reageren... en als jóú dat niet aan staat ga je weg. :')

    so true


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.