• We zitten de sfeer en alles lekker te verkloten de afgelopen weken.

    Mensen gaan gewoon weg omdat ze het béu zijn, continu dat gezeik en gekut. Nou ik moet eerlijk zeggen, sinds ik terug ben, zit ik ook alleen nog maar op Quizlet voor de verhalen die ik schrijf en lees. Het forum gaat gewoon naar de kloten, omdat we continu het bloed onder elkaars nagels moeten vandaan halen.

    En weet je, sommige mensen gaan er met die opmerkingen echt óver! En dan heb ik het niet over wat Robbert zei. Sommige opmerkingen, kunnen mensen écht kweten, écht raken. Weet je waarom die mensen het toch typen/zeggen? Ze kunnen de mensen die ze kwetsen, niet overtreffen met hun eigen persoonlijkheid, dus gaan ze elkaar raken, recht in het hart. En sommige opmerkingen, zou je bij míj niet in mijn gezicht hoeven zeggen, dan had je een knal gehad. Maar dit is internet dus dit zou moeten kunnen? Flikker toch op!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 19:58 ]


    Let it come and let it be

    Nou, durf maar eens te zeggen dat het NIET om Mitchell ging.
    Ik irriteer me zovaak aan jullie, zien jullie daar topics van? Nee, want ik negeer het. Wees volwassen, stap eroverheen, zo lang kan het niet duren.


    Your make-up is terrible

    Jennieee schreef:
    (...)

    hij heeft nooit direct gezegd dat het om mitchell was maar hij voelde zich wel aangesproken.

    Hij schreef het er zelf later nog onder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    He, ik heb nieuws!
    Deze ruzie is onderling! daar hoef je dus niet heel Quizlet bij te betrekken., ;3
    Dus, better gaan julie dit onderling uitvechten, zodat mensen, zonder ruzie weer gewoon normale gezellige topics op de eerste pagina hebben staan., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vanwaar al dit gedoe; Ik heb geen vriendin. Ja de dingen tussen mij en haar zijn ingewikkeld; Laten we allemaal Mitchell vergeven en hem als een held zien.


    We're all mad here.

    Styles schreef:
    He, ik heb nieuws!
    Deze ruzie is onderling! daar hoef je dus niet heel Quizlet bij te betrekken., ;3
    Dus, better gaan julie dit onderling uitvechten, zodat mensen, zonder ruzie weer gewoon normale gezellige topics op de eerste pagina hebben staan., [a]

    Dat is het meest slimme idee van het jaar.
    Dus ksssshhht, ga ergens anders vechten, iedereen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Het vreselijkste van de hele site ben jij nog altijd, en door jóú laat ik me niet verjagen :3

    Goedzo meid, vooral niet doen

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar hoezo was die reactie zo gemeen dan :')

    Hoe zou jij je voelen, je vriendje is er vandoor, krijg je zo'n opmerking?


    Let it come and let it be

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hij schreef het er zelf later nog onder.

    omdat jij je zonodig aangesproken moest voelen.


    We're all mad here.

    Styles schreef:
    He, ik heb nieuws!
    Deze ruzie is onderling! daar hoef je dus niet heel Quizlet bij te betrekken., ;3
    Dus, better gaan julie dit onderling uitvechten, zodat mensen, zonder ruzie weer gewoon normale gezellige topics op de eerste pagina hebben staan., [a]

    Wat zij zegt. :3

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hij schreef het er zelf later nog onder.


    ik blijf die reactie gemeen vinden, maar zoals ik al zag heb je je excuses aangeboden dus ik zeg zand erover.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Styles schreef:
    He, ik heb nieuws!
    Deze ruzie is onderling! daar hoef je dus niet heel Quizlet bij te betrekken., ;3
    Dus, better gaan julie dit onderling uitvechten, zodat mensen, zonder ruzie weer gewoon normale gezellige topics op de eerste pagina hebben staan., [a]


    Ja maar sommige mensen besluiten andere mensen te blokkeren voordat ze uberhaupt hun mening mogen geven ja (krul)

    Assassin schreef:
    Nou, durf maar eens te zeggen dat het NIET om Mitchell ging.
    Ik irriteer me zovaak aan jullie, zien jullie daar topics van? Nee, want ik negeer het. Wees volwassen, stap eroverheen, zo lang kan het niet duren.


    Het ging niet over Mitchell. Niet helemaal. :')


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)

    Neem je dat serieus; ik werd gewoon agressief van alles. Ik zit nou eenmaal ingewikkeld in elkaar. Ik heb ook nooit gezegd dat ik het werkelijk over je vriendje had.


    Beweer dan maar eens dat je het niet over hem had.
    Nouja, het meest briliante plan van het jaar hoor Robbert, even een topic maken en vertelt hoe je iemand het liefst wilt vermoorden omdat je je ergens aan irriteerd. Applaus.


    Your make-up is terrible

    Padawan schreef:
    (...)
    omdat jij je zonodig aangesproken moest voelen.


    Dan spijt me dat robbert. Ik hoop voor je dat het goed komt tussen jou en haar en dat meen ik serieus


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja maar sommige mensen besluiten andere mensen te blokkeren voordat ze uberhaupt hun mening mogen geven ja (krul)

    Dan blijf ik erbij, dat verder Quizlet er niks mee te maken heeft, dus het ook niet met hun gedeeld hoeft te worden., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''