• Soow hij is net 12 maar hij rapt als iemand van 22.

    RESPECT!

    Uneventful schreef:
    Hij heeft het over soldaten en zijn homies die dood gegaan zijn? En sommige zeggen dat hij het meegemaakt heeft?


    Zijn soldaten zijn zijn vrienden en familie. EN blijkbaar heeft hij goede vrienden verloren.

    Levine schreef:
    Wat is het origineel dan?


    Eminem-mockingbird

    raplove schreef:
    (...)

    Zijn soldaten zijn zijn vrienden en familie. EN blijkbaar heeft hij goede vrienden verloren.


    Hij is 12, hij kent geen soldaten ? Wacht misschien kent hij wel een soldaat ofzo, maar hij kan echt niet op deze leeftijd over zijn homies praten die dood zijn gegaan? En al die shit die hij heeft meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 12:49 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Captain schreef:
    Mensen, echt waar. Òf je bent jaloers, of je kan er gewoon niet tegen dat jij nog nergens bent geraakt. -.-
    Alsof een kind geen serieuze gevoelens kan voelen. Vooral op je 12! Dan ben je een puber, in godsnaam.
    Er zijn trouwens wel kinderen die beter kunnen rappen (zoals bv Adam Hicks) en ik vind Nederlandse rap op zich al op niks trekken.
    Maar het is wel knap van hem. (:

    Over wie heb je het dan?


    ars moriendi

    Captain schreef:
    Mensen, echt waar. Òf je bent jaloers, of je kan er gewoon niet tegen dat jij nog nergens bent geraakt. -.-
    Alsof een kind geen serieuze gevoelens kan voelen. Vooral op je 12! Dan ben je een puber, in godsnaam.
    Er zijn trouwens wel kinderen die beter kunnen rappen (zoals bv Adam Hicks) en ik vind Nederlandse rap op zich al op niks trekken.
    Maar het is wel knap van hem. (:
    Dus als ik zeg dat ik hem slecht vind, wil dat zeggen dat ik JALOERS ben? :')
    OLOLOLOLOLOLOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tortuga schreef:
    (...)
    Over wie heb je het dan?

    Gewoon in het algemeen, het kwam zo bij mij over.


    Where there is a sea there are pirates...

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hij is 12, hij kent geen soldaten ? Wacht misschien kent hij wel een soldaat ofzo, maar hij kan echt niet op deze leeftijd over zijn homies praten die dood zijn gegaan? En al die shit die hij heeft meegemaakt?


    sjeezus...

    Het is ook niet letterlijk bedoeld.

    Zijn vrienden ziet hij als soldaten en sommige zijn door welke omstandigheden dan ook dood gegaan.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 13:05 ]

    raplove schreef:
    (...)

    sjeezus...

    Het is ook niet letterlijk bedoeld.

    Zijn vrienden ziet hij als soldaten en sommige zijn door welke omstandigheden dan ook dood gegaan in zijn gedachten.


    ugh, je begrijpt het verkeerd. Alles wat hij rapt bedoelt hij wel letterlijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    ugh, je begrijpt het verkeerd. Alles wat hij rapt bedoelt hij wel letterlijk.


    Ja dat weetik. Maar hij kent idd geen soldaten nee zijn familie en vriendin zijn zijn soldaten.