• Soow hij is net 12 maar hij rapt als iemand van 22.

    RESPECT!

    SYN schreef:
    (...)
    Je citeert mij. 'Een fopneger die zijn school vergooit aan een platencontract dat hij toch nooit krijgt.'

    DAT KLINKT LEUKER TOCH. D:
    ik moet toegeven dat dat inderdaad leuker klinkt. 8D


    Deze boys zijn ook wel erg, je weet ouwe. Respect voor wat ze meegemaakt hebben enzo, je weet. Krusty Krab die bijna gesloten word, jonge jonge pfoe

    Hooligan schreef:

    Deze boys zijn ook wel erg, je weet ouwe. Respect voor wat ze meegemaakt hebben enzo, je weet. Krusty Krab die bijna gesloten word, jonge jonge pfoe


    WINNING
    en patrick met down, cto die chronisch depri is, plankton altijd in economische problemen door zijn tegenstander, sandy als immigrante..; life's hard.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    haha, dat dik nederlands accent vind ik echt GEWELDIG. (:


    Save me from myself.

    Grizzly schreef:
    (...)

    WINNING
    en patrick met down, cto die chronisch depri is, plankton altijd in economische problemen door zijn tegenstander, sandy als immigrante..; life's hard.

    Wat dacht je van Spongebob die verstandelijk niet verder is dan 5 jaar maar lichamelijk volwassen is, meneer Krabs als dwangmatig geldhouder en Gerrit die zichzelf maar niet kan uiten en kampt met afonie.. it's a fuckin damn hard life on the bottom of the ocean.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Wat dacht je van Spongebob die verstandelijk niet verder is dan 5 jaar maar lichamelijk volwassen is, meneer Krabs als dwangmatig geldhouder en Gerrit die zichzelf maar niet kan uiten en kampt met afonie.. it's a fuckin damn hard life on the bottom of the ocean.


    parel die niet weet wie haar échte vader en moeder zijn, mevrouw puff die zich vaak wat opgeblazen voelt, ...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    SYN schreef:
    Klinkt weer als zo'n oetig nepnegertje dat z'n school gaat verdoen voor een platencontract ergens.
    this^


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zie z'n talent, ja. Ik weet ook dat je zware dingen mee kan maken in je leven, waardoor je je heel slecht voelt, maar hij zingt ook dingen die hij waarschijnlijk amper begrijpt Dat gevoel krijg ik zeer sterk, vooral omdat hij het rapt op een manier dat ik eigenlijk mijn neus wil ophalen, omdat hij veel ouder lijkt te willen lijken. Ik heb een dubbel gevoel. Of hij voelt zich rot en dit is een mooie uitlating, of hij doet alsof en ik sluit me aan bij Syn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Grizzly schreef:
    (...)

    parel die niet weet wie haar échte vader en moeder zijn, mevrouw puff die zich vaak wat opgeblazen voelt, ...


    lenerd die vast zit in zijn zware lichaam, maar van binnen net zo emotioneel is als een meisje die net zijn hart heeft gebroken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sevenfold schreef:
    Ik zie z'n talent, ja. Ik weet ook dat je zware dingen mee kan maken in je leven, waardoor je je heel slecht voelt, maar hij zingt ook dingen die hij waarschijnlijk amper begrijpt Dat gevoel krijg ik zeer sterk, vooral omdat hij het rapt op een manier dat ik eigenlijk mijn neus wil ophalen, omdat hij veel ouder lijkt te willen lijken. Ik heb een dubbel gevoel. Of hij voelt zich rot en dit is een mooie uitlating, of hij doet alsof en ik sluit me aan bij Syn.


    Ikweet niet of alles wat hij rapt zo is.

    Maar dat hij talent heeft is gewoon een feit.

    Geloof me op mijn twaalfde schreef ik nog niet zulke teksten...

    Uneventful schreef:
    (...)

    lenerd die vast zit in zijn zware lichaam, maar van binnen net zo emotioneel is als een meisje die net zijn hart heeft gebroken.


    Komaan mensen ontopic man...

    raplove schreef:
    (...)

    Ikweet niet of alles wat hij rapt zo is.

    Maar dat hij talent heeft is gewoon een feit.

    Geloof me op mijn twaalfde schreef ik nog niet zulke teksten...


    Op mijn twaalfde schreef ik een boek, doe ik nog steeds. Ik vind niet dat hij talent heeft op dit gebied, kijk maar naar Christina Aguilera Justin Timberlake en Britney Spears op hun 12e. Probeer dan maar is te zeggen dat deze gast kan zingen/rappen.

    Britney Spears.



    Christina Aguilera.



    Na Christina Aguilera hoef ik echt geen voorbeeld meer te geven.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 9:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Op mijn twaalfde schreef ik een boek, doe ik nog steeds. Ik vind niet dat hij talent heeft op dit gebied, kijk maar naar Christina Aguilera Justin Timberlake en Britney Spears op hun 12e. Probeer dan maar is te zeggen dat deze gast kan zingen/rappen.

    Britney Spears.



    Christina Aguilera.



    Na Christina Aguilera hoef ik echt geen voorbeeld meer te geven.


    Ok jij ownt mij.

    Ik vind hem stiekem echt heel erg slecht
    En die tekst komop die tekst is meer iets voor een opa om te rappen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    raplove schreef:
    (...)

    Ikweet niet of alles wat hij rapt zo is.

    Maar dat hij talent heeft is gewoon een feit.

    Geloof me op mijn twaalfde schreef ik nog niet zulke teksten...


    Er zijn er zat die het doen, zó bijzonder is het niet en hij heeft genoeg mensen om bij af te kijken. Degene die zeggen dat je met je twaalfde nog niet veel meegemaakt kan hebben; Shut up and think again. Ik was 11 toen ik wegliep, omdat ik niet aankon wat mensen deden en ik meemaakte, en daarna is nog heel veel shit gevolgd jarenlang.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.