• Soow hij is net 12 maar hij rapt als iemand van 22.

    RESPECT!

    opzich vind ik het wel knap ja, maar ik hou niet echt van deze muziek en kan het niet goed beoordelen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tortuga schreef:
    Ik kan niet beoordelen of dit goed is of niet, want ik heb een grote hekel aan dit soort muziek :') Ik vind trouwens dat zo'n jong kind nog niet dat soort teksten moet zingen aangezien hij hoogstwaarschijnlijk nog lang niet zoveel heeft meegemaakt als dat hij zingt. :')


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Er zijn er zat die het doen, zó bijzonder is het niet en hij heeft genoeg mensen om bij af te kijken. Degene die zeggen dat je met je twaalfde nog niet veel meegemaakt kan hebben; Shut up and think again. Ik was 11 toen ik wegliep, omdat ik niet aankon wat mensen deden en ik meemaakte, en daarna is nog heel veel shit gevolgd jarenlang.

    Het kan ook wel,, maar geef toe, het zijn er maar enkelen die echt vervelende klotezooi meemaken op die leeftijd. Het zijn er echt maar enkelen. Ik denk dat hij meer heeft afgekeken van anderen qua teksten dan dat hij dat nou zelf allemaal heeft meegemaakt. Ik vind het gewoon niet echt serieus/realistisch overkomen als iemand over allerlei shit in zijn jonge leventje zingt. En dan vooral niet met zo'n hoog stemmetje en met fotos waarop hij in een speeltuin staat. Nee, dat doet et em niet voor mij.


    ars moriendi

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Er zijn er zat die het doen, zó bijzonder is het niet en hij heeft genoeg mensen om bij af te kijken. Degene die zeggen dat je met je twaalfde nog niet veel meegemaakt kan hebben; Shut up and think again. Ik was 11 toen ik wegliep, omdat ik niet aankon wat mensen deden en ik meemaakte, en daarna is nog heel veel shit gevolgd jarenlang.


    Dat zeg ik ook niet. Tuurlijk kan je veel shitt meemaken.

    En daarom heb ik ook veel respect voor hem.

    Volgens mij is dat niet zo moeilijk hoor? Ik heb dat ook eens op school moeten doen, en dat klonk net zo.
    Overigens, heeft hij nog niet echt een goede techniek (je hoort hem zo'n beetje ademen?).

    En hoe komt hij er bij zo'n lied te rappen? Hij is twaalf! Dan ga je toch niet een lied maken dat 'voel de pijn in me' heet, dat vind ik echt dikke onzin.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    C18 schreef:
    Best goed voor een kid van 12. Alleen het originele nummer bij deze melodie blijft beter :]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen, echt waar. Òf je bent jaloers, of je kan er gewoon niet tegen dat jij nog nergens bent geraakt. -.-
    Alsof een kind geen serieuze gevoelens kan voelen. Vooral op je 12! Dan ben je een puber, in godsnaam.
    Er zijn trouwens wel kinderen die beter kunnen rappen (zoals bv Adam Hicks) en ik vind Nederlandse rap op zich al op niks trekken.
    Maar het is wel knap van hem. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Dude, ik vind dit echt vreselijk. Waarom verpest iedereen de echte versie?


    Kill them with kindness.

    Captain schreef:
    Mensen, echt waar. Òf je bent jaloers, of je kan er gewoon niet tegen dat jij nog nergens bent geraakt. -.-
    Alsof een kind geen serieuze gevoelens kan voelen. Vooral op je 12! Dan ben je een puber, in godsnaam.
    Er zijn trouwens wel kinderen die beter kunnen rappen (zoals bv Adam Hicks) en ik vind Nederlandse rap op zich al op niks trekken.
    Maar het is wel knap van hem. (:


    jaloers ben ik totaal niet... ik vind hem gewoon niet goed en grap daar over joh, maak je niet dik (nerd)
    en ik zei nooit dat hij niet serieus kan voelen, ik vond het alleen zwaar onwaarschijnlijk.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    jaloers ben ik totaal niet... ik vind hem gewoon niet goed en grap daar over joh, maak je niet dik (nerd)
    en ik zei nooit dat hij niet serieus kan voelen, ik vond het alleen zwaar onwaarschijnlijk.

    Ik had het niet eens over jou haha, ik heb je reactie hier niet eens gezien. ö


    Where there is a sea there are pirates...

    als je de tkest begrijp hij rapt over dat hij eigenlijk voor zijn gevoel een klein jongentje is.
    Maar door de shitt die hij heeft meegemaakt te snel volwassene is geworden.

    Wat is het origineel dan?


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    Ik kan wedden dat hij niet weet waar dit nummer over gaat, ik snap het niet eens.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Grizzly schreef:
    (...)

    jaloers ben ik totaal niet... ik vind hem gewoon niet goed en grap daar over joh, maak je niet dik (nerd)
    en ik zei nooit dat hij niet serieus kan voelen, ik vond het alleen zwaar onwaarschijnlijk.


    Maar dat ben ik al! 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij heeft het over soldaten en zijn homies die dood gegaan zijn? En sommige zeggen dat hij het meegemaakt heeft?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.