• Zoals jullie in de titel al konden zien zoek ik dus wat te lezen. Het liefst geen verhalen die al heel veel hoofdstukken hebben, maar je kunt het altijd proberen want als het leuk is lees ik er zo doorheen! Het is ook fijn als er regelmatig aan geschreven word (:

    Wat ik NIET lees:
    • Twilight
    • Tokio Hotel
    • All Time Low
    • Justin Bieber
    • Psychiatrische inrichtingen etc
    • Anime verhalen

    & nog wel meer maar dat zie ik dan wel weer. Verder kan je alles hier droppen! (:
    ps: one direction en draco malfoy lees ik sws als je story een beetje leuk is!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:33 ]


    No guts no glory.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personne: 4 hoofdstukje ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?

    Je leest het in:
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Ik heb een stand alone
    Stand Alone- JChoo



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/58613/hoping-for-the-best-but-expecting-the-worst-one-direction/ [/url]

    Het is tot nu toe alleen nog maar een proloog, maar ik ga morgen beginnen (:


    Some things are changing too much.


    Een verhaal geschreven door Goldenwing en Lorelle

    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.

    The question of tomorrow


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heb verschillende verhalen waaronder Onbekende Personen en Fanfiction.
    Masked : Onbekende Personen
    Don’t take a picture || Liam Payne. : Fanfiction met een beetje 1D
    Ik hoop dat je daar al wat aan hebt. Ik heb ook nog andere fanfictions maar daarvoor kan je even kijken bij mijn profiel.
    xx


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    One direction Picture's
    hier post ik One Direction foto's!

    The greatest band [One Direction]
    Een band groeit en groeit.
    Ze groeien zo ver dat ze in het nieuws komen en duizenden fans hebben.
    Zo ook One Direction.
    Zal er nog een meisje in hun leven bij passen?

    Read it

    [AFGELOPEN]Share your smile with everyone but save your kiss for only one

    Leerling/Leraar relatie.

    Perfect chemistry

    [AFGELOPEN]I'm going to pick up my life [Only Seven Left]

    The letter of my heart


    Ivar Oosterloo.

    the key to your heart
    http://www.quizlet.nl/stories/58624/the-key-to-your-heart/