• Zoals jullie in de titel al konden zien zoek ik dus wat te lezen. Het liefst geen verhalen die al heel veel hoofdstukken hebben, maar je kunt het altijd proberen want als het leuk is lees ik er zo doorheen! Het is ook fijn als er regelmatig aan geschreven word (:

    Wat ik NIET lees:
    • Twilight
    • Tokio Hotel
    • All Time Low
    • Justin Bieber
    • Psychiatrische inrichtingen etc
    • Anime verhalen

    & nog wel meer maar dat zie ik dan wel weer. Verder kan je alles hier droppen! (:
    ps: one direction en draco malfoy lees ik sws als je story een beetje leuk is!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:33 ]


    No guts no glory.

    • Alex Gasgareth of hoe hij heet
    Alex Gaskarth & Ales Gaskarth kun je onder All Time Low zetten, dat is de zanger (krul)


    Olive

    Next generation. || Hogwarts.




    His task? Get into Slytherin.
    Her task? Make him fall in love with her.



    "My dad always said: if you won't be in Slytherin, you're not a Malfoy."
    "What an ass. Well, you'll be in Slytherin, you're an ass too."


    -


    Main Characters: Scorpius Malfoy & Marigold Zabini
    Time and place: 2017 & 2024, Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 21:30 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Alex Gasgareth verhalen heb ik niet, maar je kan altijd mijn Alex Gaskarth verhalen proberen :--)

    OneChelsea schreef:
    ik heb een verhaal, over one direction misschien wil je dat lezen? maar het bevat al wel 15 hoofdstukken dus.. maar mocht je intresse hebben ga da nmaar eens kijken op mijn profiel (;


    Je hebt er een abo bij! (:


    No guts no glory.

    Authors schreef:
    • Alex Gasgareth of hoe hij heet
    Alex Gaskarth & Ales Gaskarth kun je onder All Time Low zetten, dat is de zanger (krul)


    Ow, haha dat wist ik niet (:


    No guts no glory.

    Als je zin hebt in een slecht verhaal moet je op mijn profiel kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb zelf niet zulke verhalen, maar ik lees er wel eentje die ik heel leuk vind! :D
    De prins met de creditcard



    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    oke nu ga ik je een story geven die je moet lezen want echt ik las bijna nooit andere verhalen dan Jb maar toen had ik haar verhaal gevonden, en ik dacht van ; WOOOWWW.

    Uneventful want ze schrijft zo mooi en verwoord alles echt gewoon bijna perfect. Want perfectie bestaat niet. Maar toch twijfel ik. Op dit moment lees ik haar verhaal van Someone like you en heeft ze een cliffhanger geplaatst. dus als ze dit leest ben ik boos op haar. xx


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    biebsie schreef:
    oke nu ga ik je een story geven die je moet lezen want echt ik las bijna nooit andere verhalen dan Jb maar toen had ik haar verhaal gevonden, en ik dacht van ; WOOOWWW.

    Uneventful want ze schrijft zo mooi en verwoord alles echt gewoon bijna perfect. Want perfectie bestaat niet. Maar toch twijfel ik. Op dit moment lees ik haar verhaal van Someone like you en heeft ze een cliffhanger geplaatst. dus als ze dit leest ben ik boos op haar. xx


    En toen ik zelf stories probeerde te vinden viel mijn oog op deze reactie. En nou ben ik blij voor de rest van de dag. Al is de dag al bijna voorbij.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    biebsie schreef:
    oke nu ga ik je een story geven die je moet lezen want echt ik las bijna nooit andere verhalen dan Jb maar toen had ik haar verhaal gevonden, en ik dacht van ; WOOOWWW.

    Uneventful want ze schrijft zo mooi en verwoord alles echt gewoon bijna perfect. Want perfectie bestaat niet. Maar toch twijfel ik. Op dit moment lees ik haar verhaal van Someone like you en heeft ze een cliffhanger geplaatst. dus als ze dit leest ben ik boos op haar. xx


    die lees ik al haha (:


    No guts no glory.

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Switching Paths van Mudblood en mij. Er is nog maar 1 deel, maar deel 2 komt vandaag en we schrijven om de beurt iedere dag een deel ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    One Direction!

    Edit; je leest hem al ;D
    Waar ik natuurlijk heel blij mee ben!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 13:03 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.