• Zoals jullie in de titel al konden zien zoek ik dus wat te lezen. Het liefst geen verhalen die al heel veel hoofdstukken hebben, maar je kunt het altijd proberen want als het leuk is lees ik er zo doorheen! Het is ook fijn als er regelmatig aan geschreven word (:

    Wat ik NIET lees:
    • Twilight
    • Tokio Hotel
    • All Time Low
    • Justin Bieber
    • Psychiatrische inrichtingen etc
    • Anime verhalen

    & nog wel meer maar dat zie ik dan wel weer. Verder kan je alles hier droppen! (:
    ps: one direction en draco malfoy lees ik sws als je story een beetje leuk is!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:33 ]


    No guts no glory.

    Dublin schreef:
    (...)

    die las ik al haha, hij is leuk! (:


    Oh, haha, dat wist ik niet :x. Maar bedankt! (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Poisoned Rain

    Daar stond ik dan, alleen in een groep van meer dan honderd mensen. Mijn benen leken nauwelijks de kracht te hebben om me overeind te houden. Ik hapte naar adem, mijn ogen snel afwendend. 16 jaar lang onafscheidelijk. Maar alles was zo plots veranderd.. En nu? Nu lag jij daar. In die kist die langzaam naar de bodem verdween. Iedereen is er kapot van. Waarom moest je je eigen leven nemen?


    Be yourself, everyone else is already taken.

    Misschien wil je de mijne lezen: http://www.quizlet.nl/stories/54821/his-secret-weapon--draco-malfoy/

    Plot: Aurora is door The Dark Lord zelf naar Hogwarts school of Witchcraft and Wizardy gestuurd om jonge heer Malfoy, die nog maar een jonge Death Eater is, nauwlettend in de gaten te houden. Aurora is al sinds haar geboorte een Death Eater en de eerste erfgename van the Riddle House. The Dark Lord’s achternicht is niet gekend in de wereld, hij hield haar altijd al geheim, ook voor zijn trouwste dienaars. Aurora is zijn geheime wapen die er voor zal zorgen dat hij eindelijk zijn wraak zal kunnen nemen op The Boy Who lived.

    Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven als ik kan, deze zondag vertrek ik wil op vakantie voor 10 dagen dus dan zal er niet gepost worden.



    V.Productions

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 19:00 ]


    Out of sight but not out of mind

    The life of a Weasley:
    een hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met als hoofdpersoon Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel en Hermelien Griffel.


    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world:
    Myrthe Aalsbeek heeft de eerste vier jaar van haar schooltijd op Beauxbatons gezeten. Maar als haar ouders naar Engeland verhuizen, moet ze het vijfde jaar opnieuw beginnen op Zweinstein. (Ron Wemel-lovestory :$)


    Hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Primrose
    Ik ben gisteren begonnen. het gaat over de Honger spelen.

    Ik heb een verhaal over onbekende personen en hij is nu 34 hoofdstukken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    ik denk niet dat je one direction leest toch?


    Beautiful thing is never perfect.



    Klik op de foto voor het proloog, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb alleen 1 Stand Alone, al mijn story's staan op inactief...

    The death end.-Onbekende persoon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Renskee schreef:
    ik denk niet dat je one direction leest toch?


    jawel, dat heb ik er ook bij vermeld toch? ^


    No guts no glory.

    Pemberley schreef:
    neem een kijkje op mijn profiel zou ik zeggen, bijna al mijn verhalen voldoen aan jouw voorwaarden (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Everdeen schreef:



    Klik op de foto voor het proloog, (:

    Ah, jij had hem al geplaatst :')


    JDN.

    Forgotten Childhood • Ron Weasley
    Raven Willow zit op een school voor heksen en tovenaars, maar het is geen Hogwarts. De heksen en tovenaars zitten daar allemaal in groepjes, ze hebben nml allemaal één extra kracht: gedachten lezen, vuur bedwingen en sommigen kunnen weer onzichtbaar worden, maar Raven is een apart geval, zo heeft ze zich altijd al gevoelt, maar nu wordt het nog bevestigd ook - ze heeft namelijk meerdere krachten, die met de dag sterker lijken te worden. Niet wetende waar ze het zoeken moet, stuurt haar moeder Raven naar Hogwarts om advies en hulp te vragen aan Dumbledore. Raven wordt in Gryffindor ingedeeld waar ze een speciale band opbouwt met Ron Weasley. Samen met hem gaat ze opzoek naar antwoorden voor haar krachten, en stuiten ze op iets verontrustends uit haar verleden...


    Quiet the mind, and the soul will speak.