• De mijne wil ik wit hebben, met uiteenlopende zijde en paarse of rode stiksels. De bovenkant wil ik strak en strapless hebben, ook met paarse of rode stiksels (:


    Forever.



    Something like that.


    Your make-up is terrible

    Ik trouw in pak. Want ik ben Colibre.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    sommige dkingen denk ik echt van nee. ik wil wel in het wit en dit lijkt me wel iets




    de onderkant van de laatste is erg mooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daar wil ik nu nog niet eens aan denken :')


    26 - 02 - '16

    18e eeuwse jurk, met driekwartsmouwen en heel veel kant. En niet in het wit, maar crème.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn trouwjurk is wit! haha en de rest dat zie ik dan wel! ^^

    Weet ik nog niet, in ieder geval zwart [:


    Alis volat propriis.


    Om eerlijk te zijn vind ik dit wel mooi, maar hij is wel een beetje 'gewoontjes'. Maar hij moet alleszins strapless zijn met een strak lijfje en een uitlopende 'sluier'. En eerst was ik heel traditioneel voor wit, maar dit kleur vind ik ook wat hebben eigenlijk:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het moet een jurk zijn met een kleur die tot de grond komt. (cat)
    Nah for real, daar ben ik nog niet echt mee bezig XD


    Life is hard and then we die

    Als ik trouw, dan hou ik het simpel, maar wel wit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jackal schreef:
    Ik trouw in pak. Want ik ben Colibre.
    Ok, ik wil met je trouwen.


    Life is hard and then we die

    Deze jurken vind ik heel mooi.. Ik wil een echte prinsessenjurk. (deze jurken zijn gebasseerd op disneyprinsessen)



    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het gaat niet om de jurk, maar wie hem 's avonds uit gaat doen. (wbw)

    Ik wil een lange, witte jurk. Niet met zo'n brede onderkant met tienduizend kantlagen eronder, maar aan onderaan wel iets breder dan boven en iets over de grond slepend, maar ook weer niet te veel. Op de bovenkant moet een mooi detail zitten en hij moet dunne bandjes hebben met zo'n bovenkant die niet recht is. (Ik weet gewoon niet hoe ik dat anders ga omschrijven. XD)


    Felix

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ok, ik wil met je trouwen.



    Ik ook met jou.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)



    Ik ook met jou.


    Life is hard and then we die