• De mijne wil ik wit hebben, met uiteenlopende zijde en paarse of rode stiksels. De bovenkant wil ik strak en strapless hebben, ook met paarse of rode stiksels (:


    Forever.

    Iets heel simpels en het liefst wit. Geen lange sleep ofzo, maar wel een sluier.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 11:34 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Fragile schreef:
    Wit en vrij simpel, niet al te veel gedoe er aan.



    Zoiets vind ik mooi


    <3

    Geen, want ik wil niet trouwen :')


    Olive

    Authors schreef:
    Geen, want ik wil niet trouwen :')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een strapless witte jurk. :Y)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Trapless, maar de rest... Het moet simpel zijn, niet te veel kitsch. Een beige, crèmekleurige jurk vind ik altijd wel mooi

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 11:30 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    een zwarte jurk, strapless, wijd uitlopend :) liefst met korset... :)

    maar wss trouw ik toch niet, dusjah 8D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik wil een paarse (bloos) Voor de rest zie ik het dan wel.


    -

    Wit, strapless, strikjes, glittertjes, Lang :P Haha, ik heb een idee, maar ik kan het niet echt omschrijven. Sowieso lekker wit :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een rode strapless jurk, sowieso.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gebroken wit goud achtig. Boven een strak lijfje,onder loopt hij uit(maar niet met zo'n hoepel,uit zichzelf). Blote schouders met lange uitlopenden mouwen.
    Ik heb ooit zo'n jurk gezien en sinds dien ben ik er verlief op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Iets dat paars is :D
    en voor de rest
    ik zal het nog niet weten 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    lang zonder bandjes of mouwen enz.
    lang tot de grond met een hoepel en zo er onder dat hj mooi wijd loopt. echt een prinsesen jurk. paars
    deze wil ik heel graag: hopelijk doet de foto het en anders dan heb ik het geprobeerd

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 12:13 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    lovelianne schreef:
    lang zonder bandjes of mouwen enz.
    lang tot de grond met een hoepel en zo er onder dat hj mooi wijd loopt. echt een prinsesen jurk. paars
    deze wil ik heel graag: hopelijk doet de foto het en anders dan heb ik het geprobeerd

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 12:14 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Niet dat ik ooit trouw, maar ik zou graa een jurk willen hebben die strak van boven is en naar onderen steeds wijder wordt, het liefst in het lichtpaars. Hij moet tot ong mijn knieen komen en ik wil een korte sluier


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one