• De mijne wil ik wit hebben, met uiteenlopende zijde en paarse of rode stiksels. De bovenkant wil ik strak en strapless hebben, ook met paarse of rode stiksels (:


    Forever.

    Ik wil niet trouwen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Wit, strak, mooie sluier


    Here & Now

    Hm. Een blauwe met flink wat kant. En een sluier in de kleuren van de regenboog. En misschien zo'n gouden aureooltje.

    Moet wel een hele lang jurk zijn, anders zien mensen mijn harige benen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk gewoon wit, wel een wijde. Strapless of niet maakt mij niet zoveel uit, maar kant aan de bovenkant lijkt mij heel erg mooi.
    Zoals dit ongeveer:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wit, bovenkant moet mooi zijn met motieven enzo niet te simpel maar ook niet te druk. Onderkant meer opgepoft..En met een lange sluier en een klein leuk kroontje ofzo. -Ik ben BTW Turks- Er moet ook een rode strik om m'n middel omdat dat gewoon hoort.

    Marshmellow schreef:
    Haha dat weet ik nog niet hoor. Alleszins niet te veel geprul errond. En wit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naja ik ben turks, en wij vieren het echt met meerdere feesten dus heb ik meer jurken nodig. Maar ik ga toch liever voor een simpel wit jurk met natuurlijke simpele glitter dingen, voor mijn bruiloft.

    Eigenlijk probeer ik er niet aan te denken want ik ga nog LANg niet trouwen.. LOLface]


    Iets als dit... Hoe langer, hoe beter. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Appelblauwzeegroen met een sluier van 36 meter. Dan wil ik dat er 6 Oempaloempas onder m'n sluier lopen om hem niet heel hard op de grond te laten slepen. ;D
    Moest ff :'$


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik wil hem ongeveer als deze jurk. Alleen het is Alexander McQueen, veel te duur voor mij. :x


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik wil mijn jurk graag in het pastel groen of paars.
    zeker niet in het wit! want dat vind ik erg on orgieneel eerlijk gezegt.
    en er mogen ook niet te veel roesjes enzo aanzitten, maar wel hele mooie zilveren draden en wijde mouwen!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Waaaaaaaaaaa! Op dit moment weet ik het dus niet ... Ik ga begin volgend jaar trouwen, maar mijn zus laat mijn jurk voor me ontwerpen en ik mag dus nog geen foto's zien! ;-;
    Ik weet alleen wel dat ze gelukkig mijn wens voor een zwarte jurk aanhouden! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    de trouwjurk van de vrouw van ellen degenerous is ook prachtig <3


    I'd wonder if i ever cross your mind


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:



    Lol, bluf.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.